Jag kan allt

Alla inlägg den 23 januari 2011

Av Isabella - 23 januari 2011 17:34

Tja kompisar.

Dagen är söndag och jag har väntat nästan en vecka på denna dag. För i dagär det  SOLSIDAN!!   Allså hur bra är det inte??? Det är ju fan bäst. Har sovit länge idag med och sedan har vi varut uta som en heldig familj ( det vill säga att vi var alla tre) och handlat. Idag var det STORA inköp i familjen Lindgrens liv.

Lista:

1. Slalomhjälm till Becca (en lite förskotts pressent)

2. Slalom glasögon till Becca ( hon köpte dom själv för julklapps pengar)

3. Nytt toa lock SVART   

4. Termometer på framsidan

5. Nytt lås till föråddet

6. En ny badrums våg ( den förra kunde man vägga från 25 till 85kg )

7. Och en massa sallad, frukt och frukt.

För imorgon måste man börja tänka på vikten. Så när vi kom hem ställde vi oss på vågen. Till min förvåning så har jag gått ner två kg sen jag for till Chile. Kändes ju bra, men man känner att kroppen är inte lika fitt som när man tränar. Den känns då liksom lite fastar då än nu.

Men det är vad vi har gjort idag. Allså HANDLAT.

Hunnit äta Cesarsallad till middag och nu väntar vi på Mia och Robban ska komma och kolla in kort från Chile. Så nu vet ni det..... 

Nä nu mina vänner så ska jag pallra mig vidare här på internet. Men vi hörs som vanligt i morgon.

Puss på er  

  

 

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards