Jag kan allt

Alla inlägg den 27 januari 2011

Av Isabella - 27 januari 2011 12:47

.....får ni kalla dett ögonblick, morgon ,dag, efter middag....eller helt enkelt vad ni vill kalla det.   Har sovit fram till nu och känner mig ganska pigg. Micke har ju blivit så himmla förkyld sen vi kom hem och jag tror jag har pussat lite för mycke på han!    Det känns då så i min näsa just nu. Idag håller jag alla mina tummar och fingrar  för att jag ska få mina kort som jag beställt förstoring på. Dom här är det.....   

      

Visst kommer dom att bli fina?? Jag har gjort dom lite ljusare med photoshop också  har jag tagit dom i storlek 20x30. Tror det kommer att bli perrfa när dom kommer upp på min svarta vägg. Så jag hoppas hoppas hoppas på att dom dimmper ner i dag i postlådan.   

Sedan i morse på jobber såg jag Leila baka så goda muffin så jag tror banne mig jag måste prova göra dom idag, vart även sugen på surströming idag. Men vi ska på kvartsamtal idag oxå ,så jag tror jag inte hinner allt idag. För jag jobbar oxå ikväll men vi får väl se jag börjar då min dag här och nu och hoppas på det bärsta.

Ha det nu bra till nästa gång så kram på er alla.....

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards