Jag kan allt

Alla inlägg den 10 september 2011

Av Isabella - 10 september 2011 20:30

God kväll mina vänner   

Idag är det lördag och det tråkiga med det är att det känns inget specielt. När man jobbar helg liksom försvinner det där man kan säga när man BARA jobbar dag och mellan måndag och fredag.

-ÅÅÅÅ ÄNTLIGEN helg !  

Men det slog mig idag när jag träffade en tjej som jobbar inom hemtjänsten. Att gammlingar måste ju typ känna samma sak? Alltid samma varje dag. Vad tråkigt. Jag tycker verkligen att man ska försöka göra lite mer lyxig mat och lite mer mys på helgen. Ibland NÄR jag har turen och får komma och jobba med gammlingarna på helgen, så brukar jag försöka baka något gott åt dom så dom får känna att det är lite annorlunda när det är helg.

Iallfall så idag har vi hunnit vara och se Rebecca spela match och det gick ju super. Dom van med 3-0 och det var rättvist. Sedan hem och ta fram fika till min far och hans Kerstin. Fick klämma ur mig att jag tatuerat mig igen och det är lika roligt nu son när man var yngre att reta upp föräldrar    

Självklart började Kerstin och pappa gappa om hur onödigt det var och fult och visse verssa....hahahah

Jag bara njöt. Sedan begav jag mig i sängen och somnade direkt. Sov fram till 18 och köpte pizza och nu på jobbet.


Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards