Jag kan allt

Alla inlägg den 15 september 2011

Av Isabella - 15 september 2011 17:08

  Upprättelse är vad jag har fått nu!

Efter dagens bank ärende så satte jag mig och skrev ner detta mail till facket!


Jag har nu varit in på banken för femte gången i detta ärende och nu har dom dragit ut två papper åt mig. Ett kontobesked från mitt konto där det syns att ni dragit pengar och ett papper där alla uppgifter och nummrer finns. Jag frågade dom om verifikations, men det visste dom inte riktigt vad det var. Men på ena papperet så har dom ett referensnummer för betalnignen. Jag kommer att skicka ner detta till dig med post och sedan hoppas jag på att ni fixar detta! Är gode less på att springa fram och tillbaka på banken för samma ärende hela tiden.
Är det något annat ni vill ha från banken får ni själva höra av er till baken om det. På papperna finns det en handläggare som skrivit in sitt namn och nummer.
Isabella   


Till svar kom då detta ganska snabbt.....

 Hej Isabella!

Jag vill börja med att be dig tusen gånger om ursäkt För allt besvär som du har gjort.Vi har forskat om avgiften ett antal gånger . Idag har jag hittat  160 kr som du har betalat  den kom in till oss 110627.  Vi har gått efter det datum Du skickade 110623 som står på rapporten . Tänkte  aldrig på att det tar ett antal dagar innan det kommer oss tillhanda. Eftersom du är bankkund hos Länsförsäkringen.

Har meddelat enskilda A-kassan  om att vi hittat den .  Nu kommer du att få tillbaka  160 kr . och det tar  några bankdagar innan Du ser det på ditt konto.

TACKA för det......   



   



Av Isabella - 15 september 2011 12:52

....ja jag vet inte riktigt vad jag känner mig.Har varit ute och slösat bort en timme nu. På åter ett bankbesök. Tror jag snart har en personlig relation med banktjejen på banken. Har nog varit in ca två till tre gånger i veckan dom senaste veckorn. Det har varit strul med Rolfs konton (jag är ju godeman till han) plus att mitt fack har dragit dubbla avgifter av mig så jag ska ha tillbaka en månads betalning av dom. MEN dom påstår att dom INTE har tagti en för mycke av mig   Men det kan jag säga till er alla 20-30 läsare att det har dom visst!!

Nu tjafsar dom om olika nummren dom vill ha för att verkligen kolla om dom har tagit pengarna av mig. JAAAA jag har skickat ner papper och utdrag från mitt konto med bevis att dom HAR tagit pengarn av mig. Men det verkar inte räck för idiotern!!!

Så nu har jag varit in på banken en femte gång i detta ärend för att få ut mer bevis. Det lustiga i det hela är att när det gäller att ligga efter och betala till dom, då jävlar får man avstägnigar osv.... direkt vidtar dom åtgärder och stänger ute en. Men själva trotts att det finns på papper, så skyller dom ifrån sig och tjafsar och tjafsar och allting     

Kommer nu att skcia dom här papprerna och om dom inte fixar detta nästa vecka tror jag att jag MÅSTE bli lite otrevlig med dom! IRRITERANDE!!!

Seddan är jag inne i en period nu när jag inte kan äta. Som magsäcks opererad hände detta mig någon gång då och då. Är hungrig men så fort jag äter blir det som stopp och jag vill inte äta och jag mår pytom.... 

Sedan regnar det ungeför hela tiden och bara det gör att man blir less.... 

Ja nu har jag klagat av mig lite så nu känns det lite bättre. Nu ska jag ta och vika ihop tvätten jag tvättade i går sedan plocka bort lite och sedan rulla köttbullar och sedan ta imot lilla familjen med öppna armar och sedan...och sedan ... och sedan.... det verkar aldrig ta slut detta sedan. Men det är väl tur det  

Hoj på er filurer.....  


Av Isabella - 15 september 2011 09:18

God morgon på er alla.

Som ni ser har jag förnyat bloggen med nya färger. Kännde väl att det är dags för att ladda för vintern.

Följetången om denna skit tand, är att det fortfarande gör ont som tusan och att jag INTE kan sova å himmla bra. Ska ge detta en dag till, men om detta inte går över i morgon blir det att ringa till "mister tandläkare" och böna och be om lite hjälp  

Igår kväll var jag och Micke och såg Jägarna 2  på bio. Otroligt bra för att vara en 2 av en anna film. Jag och han hade bokat plater längts upp så vi hade en soffa. Men så himmla mysigt. Jag ångra att jag inte tog med en filt, vi kunde mysa ner oss under   Tror det blir nästa gång ! 

Ikväll sätter SAIK igång att trumma igen mot (förhoppningsvis) ett guld detta år. Ska bli spännande att se ikväll på tv. Ringde oxå Rebeccas killes mamma igår om att det var okej för mig att han kommer till oss nu i november en vecka. Hon var SÅÅÅ glad nu när det är bestämmt.

Vad är inte roligare än att kunna gör ens barn lyckliga?   

Idag ska jag försöka förbereda en lista på alla som vill ha "nybakat bröd"

Rebecca ska nämligen sälja genom fotbollen. DEt är så otroligt lätt att sälja prg av att det är BILLIGT och lite lyxigt att få hem färskt bröd till dörren 4 lördagar i rad.

Så här gå det till.

Man betalar 100:- till mig , sedan väljer man om man vill ha mörkt eller ljust bröd. Sedan är det bara att vänta. Vecka 40,41,42 och 43 kommer vi varje lördag att köra ut brödet till eran dörr på morgon sidan (innan kl halv nio ska ni ha det) och hänga det på eran dörr. Så ni behöve inte sitga upp för att vi kommer. Så är någon intresserad av detta så hör av er till mig senast måndag. Ni kan maila mig på bella.78@hotmail.com . Maila då vad ni vill ha för bröd och telefon nummer till er så ringer jag. Vill oxå säga att detta gäller folk som bor inom Skellefteå stads gränser.

Nu ska jag göra mig klar för dagen och se vad den har att bjuda på.

Kram kram på er

 

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards