Jag kan allt

Direktlänk till inlägg 15 september 2011

Känner mig ......

Av Isabella - 15 september 2011 12:52

....ja jag vet inte riktigt vad jag känner mig.Har varit ute och slösat bort en timme nu. På åter ett bankbesök. Tror jag snart har en personlig relation med banktjejen på banken. Har nog varit in ca två till tre gånger i veckan dom senaste veckorn. Det har varit strul med Rolfs konton (jag är ju godeman till han) plus att mitt fack har dragit dubbla avgifter av mig så jag ska ha tillbaka en månads betalning av dom. MEN dom påstår att dom INTE har tagti en för mycke av mig   Men det kan jag säga till er alla 20-30 läsare att det har dom visst!!

Nu tjafsar dom om olika nummren dom vill ha för att verkligen kolla om dom har tagit pengarna av mig. JAAAA jag har skickat ner papper och utdrag från mitt konto med bevis att dom HAR tagit pengarn av mig. Men det verkar inte räck för idiotern!!!

Så nu har jag varit in på banken en femte gång i detta ärend för att få ut mer bevis. Det lustiga i det hela är att när det gäller att ligga efter och betala till dom, då jävlar får man avstägnigar osv.... direkt vidtar dom åtgärder och stänger ute en. Men själva trotts att det finns på papper, så skyller dom ifrån sig och tjafsar och tjafsar och allting     

Kommer nu att skcia dom här papprerna och om dom inte fixar detta nästa vecka tror jag att jag MÅSTE bli lite otrevlig med dom! IRRITERANDE!!!

Seddan är jag inne i en period nu när jag inte kan äta. Som magsäcks opererad hände detta mig någon gång då och då. Är hungrig men så fort jag äter blir det som stopp och jag vill inte äta och jag mår pytom.... 

Sedan regnar det ungeför hela tiden och bara det gör att man blir less.... 

Ja nu har jag klagat av mig lite så nu känns det lite bättre. Nu ska jag ta och vika ihop tvätten jag tvättade i går sedan plocka bort lite och sedan rulla köttbullar och sedan ta imot lilla familjen med öppna armar och sedan...och sedan ... och sedan.... det verkar aldrig ta slut detta sedan. Men det är väl tur det  

Hoj på er filurer.....  


 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Isabella - Lördag 11 maj 16:05


....... Isabella och jag är alkoholist. För 6 månader sedan vaknade jag upp en lördags morgon, bakis och med totalt minnes förlust sedan kl 23 kvällen före. Ångesten var enorm och kroppen skrek. Jag har lyckats igen bli as packad. Stort jävla gratti...

Av Isabella - Söndag 28 april 13:07


God dag min läsare  I dag är det söndag och helgen drar  mot sitt slut. Vi har haft en bra helg. I fredags så blev det inte alls så mycket efter jobbet. Vi tvättade och åt en hemma gjord hamburge tallrik. Kan ha varit den godate tallrik jag gjort h...

Av Isabella - Måndag 22 april 21:01


God morgonIgår var det varit dagen D. Igår var det dagen jag har fått börja jobba lite. Jag har fått andra arbetsuppgifter som jag klarar av att göra utan att andvända min arm. Jag ska lära mig samordnar jobbet. Som samordnare samordnar man dagen för...

Av Isabella - Onsdag 17 april 09:33


God morgon     Onsdag har börjat och jag har idag sparkat mig själv i röven och klev upp vid 7 och ställde mig på löpbandet för att göra bort mina 3,5km. Jävligt mottvilligt kan jag lover er det var, men jag gjorde det.  Jag har nu väntat i ca 4,...

Av Isabella - Tisdag 16 april 19:18


Allså man blir ju fundersam och irriterad, när man hör hur människor gnäller och ser problem i saker som inte är problem. Nu går Kommunal ut i strejk! Dom gör det för att vi alla som jobbar inom vården (med äldre) och dom som jobbar med barn ska få v...

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards