Jag kan allt

Alla inlägg den 17 september 2011

Av Isabella - 17 september 2011 21:29

Ja det är väl kanske många saker man bör sluta med, typ rökning, godis ,chips ,vänta med tvätt tid i sissta sekund och många mer saker. Men gott folk idag tänkte jag att jag måste sluta vara sur och trött. Idag for jag ju hem till min lilla under bara familj. Visst lät det fint beskrivet?

Rebecca hade ju match kl 10.30 och jag ville ju så klart fara och kolla.Så jag la mig i soffan för att vila fram till dess. Saken är den att det är ingen ide att gå och lägga sig och sova för att bara få typ 1 timme i sömn och sedan upp igen gör mig inget gott. Då är jag så död att man inte riktigt kan säga om jag är människa eller djävul   

Så vi åkte på matchen (som förövrigt gick super, dom vann med 4-0) och sedan förbi en loppis och sedan hem. Men innan jag fixat innför middagen så hade klockan blivit efter ett. La mig och small av som en klubbad säl. Vaknade igen vid fyra när hockyn började. TRÖTT TRÖTT TRÖTT.....   

Till saken är att det blir inte bättre av att man har femmans träningsvärk i typ HELA kroppen som gör skit ont när jag rör mig det minsta lilla. VARFÖR har jag det då, jo efter bohyllan som Rebecca och jag bar i går! Så går det när man ska vara snäll....  

Så nu till mitt slutand, jag MÅSTE försöka börja sova mer. När det blir så här blir jag sur, irriterad på allt och alla, knällig och förmodligen jävligt tråkig.     Framför allt så är det min man som får ta imot detta((tycker kanske lite synd om han) men han är inte dålig på att retas och tjafsa som mest heller när jag är trött. Men det finns ju en lösning på detta problem, så det är bara att försöka sova mer och inte kanske följa med på saker när jag jobbar. Alls börja säga nej tack en annangång!

 

Så därför har jag inte kanske varit den gladaste idag och det känns ganska skönt att komma till jobbet där jag inte kan vara otrevlig med någon! Därför avslutar jag detta inlägg med lite vackra bilder .....

   

Av Isabella - 17 september 2011 07:03

Solen skiner redan och det känns mycket bra. Har nyss tagit och fikat lite frukostjag och min vårdtagare. Går runt här och sur fiser pytte små surfisar. Dom luktar fan inte hallonbåtar  

Natten har varit bra men jag ska inte sticka under stolen med att jag vill hem och krypa ner i våran varma säng. Det tråkiga är bara det att först ska vi fara och kolla in Rebecca när hon spelar match. Så jag får väl tvärr vil ena ögat och sedan när vi kommer hem så får jag lång vila båda ögonen.   

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards