Jag kan allt

Direktlänk till inlägg 14 maj 2015

Oj vad hände på Chips fronten

Av Isabella - 14 maj 2015 09:44

Hej hopp läsare !

Nu har jag goda nyheter för er som älskar Chips och mys !

Igår vart jag vild och galen och åkte upp till Solbacken på Ica Maxi    Coop hadlare som jag är så är den affären som ett andra hem för mig. Men igår gjorde jag det som inte händer ofta och gud vad bra.

För efter att ha shopat det som var viktig, så vek jag in på Chips och snacks hyllorna ! och vad hittar jag . . . . . .   


   

Satan i gatan vad roligt !!

Så igår kväll smakades dessa två godingar till två filmer.

Ömdöme då.

Ostkrokarna: Jätte god smak och roligt med en lite anna smak än bara ost. Holyday smaken gjorde verkligen sitt och denna kommer jag köpa igen.

Chipsen: JÄVLIGT goda. Den syrliga men endå tochen av vitlök var perfekt. Dom här kommer jag att hamstra om det är så att Estrella kommer att ta bort dom!   

Igår gjorde jag även en annan spännande och nostalgi grej.

Jag följde Johanna till Svanstöm. När lilla jag komme till Sverige bodde jag mina första 6år i Svanström. Mitt barndomshem finns där. Huset min pappa och mamma byggde med sina bara händer.    Jätte roligt att åka dit och se hur det ser ut nuförtiden. Johanna har nämligen en kompis som bor där och vi skulle hämta grejorna vi beställde på dildopartyt vi var på.

Och oj vilken tur jag följde för jag fick se på tre veckor gammla kattungar och lukta på dom. SÅÅÅÅÅ JÄVLA SÖTA.

 

Efter att ha fått fika en god macka och snackat en stund så åka vi hem med dessa snygga !!!

 

Dom här köpte jag egentligen till Micke, man jag tror inte han vart överförtjust i dom och dom kanske var i minsta laget.

Så vill inte han ha om så går jag hemskt gärna runt med två pattar på fötterna. Kvinnligt och roligt.

Rebbes ord när hon såg dom . . .

-Varför har du pattar på fötterna??

-Ja jag har köpt dom till pappa.

-Varför ska han ha pattar på fötterna?

-För att det är roligt !

-Är det ??????   


-

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - Söndag 28 april 13:07


God dag min läsare  I dag är det söndag och helgen drar  mot sitt slut. Vi har haft en bra helg. I fredags så blev det inte alls så mycket efter jobbet. Vi tvättade och åt en hemma gjord hamburge tallrik. Kan ha varit den godate tallrik jag gjort h...

Av Isabella - Måndag 22 april 21:01


God morgonIgår var det varit dagen D. Igår var det dagen jag har fått börja jobba lite. Jag har fått andra arbetsuppgifter som jag klarar av att göra utan att andvända min arm. Jag ska lära mig samordnar jobbet. Som samordnare samordnar man dagen för...

Av Isabella - Onsdag 17 april 09:33


God morgon     Onsdag har börjat och jag har idag sparkat mig själv i röven och klev upp vid 7 och ställde mig på löpbandet för att göra bort mina 3,5km. Jävligt mottvilligt kan jag lover er det var, men jag gjorde det.  Jag har nu väntat i ca 4,...

Av Isabella - Tisdag 16 april 19:18


Allså man blir ju fundersam och irriterad, när man hör hur människor gnäller och ser problem i saker som inte är problem. Nu går Kommunal ut i strejk! Dom gör det för att vi alla som jobbar inom vården (med äldre) och dom som jobbar med barn ska få v...

Av Isabella - Måndag 8 april 10:10

Förra veckan vaknade jag och kände jag var irriterad över vissa saker som inte har fallti på plats för mig. Lite saker som inte har återkopplat till mig, lite saker som man kan känna sig besviken på. Så jag tänkte att jag skulle göra ett "gnäll inläg...

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards