Jag kan allt

Alla inlägg den 22 maj 2015

Av Isabella - 22 maj 2015 15:08

Hej på er
Nu är det bråda dagar ska ni veta. Efter mininresan så gappar kontot typ 49kr. Sedan så har dator jäveln gett upp snart. Igår gjorde jag ett försök men gav upp då det ploppade upp en massa konstiga sidor som skulle godkännas och accepteras och det skulle klickas och tryckas. Så nu skriver jag på paddan.inte fullt lika roligt då jag inte kan lägga in gubbar och jag kan inte lägga in bilder mitt i inlägget :(
Men mina alternativ är få ,så nu blir det så här.
Iallfall så har jag jobbar sedan jag komme hem och det har ju gått riktigt bra. Igår när jag cyklade hem fick jag en moppedist långt framför mig.
Vet ni vad som hände ?
Jag cykalde om den i en uppförsbacke ...... Hahahahahahahaha
Hur duktig är jag inte då ? Va?
Vilken fart hon hade hör väl inte hit, men hon ramlade i nästa kurva för faren var för låg .
Jax Teller är ju ett mine blått nu när man sett serien klar och man kunnat dregla sig fram i vardagen. Trodde aldrig jag skulle behöva vakna upp med blöt kudde, men det har jag.
Vi har börjat på serigen Vikings . . . .
Herre gud folket !
Vikingen Ragnar håller på få mig att trilla ur soffan 8)
Alllså vilken tuffing han är och fräching.
Så har ni inget att kolla på så kolla in den serien.
Faktisk är han typ tvilling med Jax Teller. Bara det att dom lever i olika tids aspekter.
I helgen blir det jobb för hela slanten och vad jag vet så kommer det troligt att bli galet tokigt och skojigt.
Ska faktiskt börja kolla över om man ska beställa en ny dator elle..... Ellar så köper kag ett tangentbord till pluttenpaddan och bara kör så det ryker.
Vi får se hur det blir, men jag har ingen brådska.
Nu ska jag på tjotta och sedan försöka få gubben att köra fram bilen närmhan kommer hem från jobbet. Ha nu en trevlig helg så hörs vi efter helgen <3

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards