Jag kan allt

Alla inlägg den 29 maj 2015

Av Isabella - 29 maj 2015 14:08

Hej och god eftermiddag

Nu ska ni får höra hur det gick med "jack problemet" i förrgår. Jo som ni kanske vet så hade dom ringt och ville jag skulle komma och titta på en jacka. Jag ladda hela förmiddagen på hur jag skulle kunna PRATA för mig om det inte var min. Hur jag skulle hävda rätten på min sida och att dom skulle få betala tillbaka.

Direkt jag komme dit så gick vi till garderoben, och hipps vipps så var det min jacka !    Skönt att slippa bli sträng och arg. Så nu har jag mina jacka och dom slapp få dåligt rykte. För det var min plan hela tiden. OM dom inte skulle ersätta den så skulle jag prata sönder alla mina bekanta om hur JÄVLA dåligt Allstar är och HUR slarviga dom är    Men n u är allt frid och fröjd efter allt så det är fritt fram att festa loss där.

Idag har det varit hög ljut på jobbet. Roligt  och underhållande ibland.

Men ibland kan det kännsa som att vi är instänga frusterade hönor som vill kackla allihop på en gång och att våran tupp inte håller hönorna lugna.

Men vi hönor är alla lika kackliga och ibland behöver vi hönor kackla lite extra   

Efter jobbet idag har jag gjort kille saker. Jag har varit på en däckfirma  

När man kliver in på en sådan ställe så känner man TESTOSTIRON (eller vad det nu heter). Gubbar som sitter och dricker kaffe och väntar på bilen. Dom passar även på att prata mycke om bilarna med peronalen, fråga en massa frågor?

Själv sjönk jag in i den otroligt orangefärgade soffan men telefonen i handen och surfade.

En kille tog bilnycklarna och det var bara att vänta. . . . . . . tick tack tick tack och efter typ 10 min komme killen tillbaka med nycklar och bil.

Smidigt och fort gjort. Han hälsade mig en trevlig helg när jag gick så jag klickade på den gröna gubben på vägen ut.

För er som inte vet vad den gröna gubben är så ska jag ta det snabbt.

En del affärer har en platta med tre gubbar på. Typ en röd arg= dåligt ,en gul normal glad=meduium nöjd och den gröna glad= jätte nöjd. Förmodligen för att kunna se hur nöjda kunderna är med servicen. Så efter som allt gick smidigt och snabbat och att han ville att jag skulle ha en bra helg så fick han en grön gubbe av mig   

Ikväll är vi hemma ensamma vi föräldrar och det blir nog en massa nagelacks provning, Vikings och sova i soffan.

Vi kommer och att grilla i regnet och troligen svära en del att det regnar hela jävla tiden.

Igår kväll när jag lyckats lägga bort telefonen, så hade min vän Stina skickat en ny låt till mig på facebook.

Detta blir helgns körar låt och troligen kommer den att spelas i detta hem i sommar.

Vi avslutar detta inlägg med denna låt och inviger helgen med ett stor jävla ÄNTLIGEN !




Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards