Jag kan allt

Alla inlägg den 6 maj 2015

Av Isabella - 6 maj 2015 14:36

Vardags lyx har jag ägnat mig åt idag.

Och som alla vet så om man ska göra tjejiga saker och shopa så måste det ju kosta.

Efter jobbet träffade jag in ur gulliga kollega Donna och hon levererade mig TVÅ STORA salami korvar med vitlöksmak   

Hur lyxigt är inte det ??  Sedan for vi på stan för att köppa oss nya örgonfransar ??!!    Hööö hur TJEJIGT är inte det ??

Vi sprang runt på olika affärer och kollade och fantiserade innan vi hittade vad vi ville ha. Eller rättare sagt, vad vi tror vi ska ha.

Varken hon eller jag har provat detta och vi ska hjälpas åt att sätta dit dom på fredag när vi ska ha arbets fest.

TJEJIGT VA ????  Två gap halsar i ett badrum som trolligen kommer att lima ihop ögonen på varandra   

Sedan har jag i en vecka tänkt köpa en SUPER glittrig/guldig ögon skugga, men har varit snål som fan. Men nu idag med Donna vid min sida lättade jag helt plötsligt min plånka och köpte en DYR jävla ögonskugga på Make Up Store   

Helt plötsligt känndes det som att jo jag var värd det så jag bara köpte ?!

Så nu har jag kommit hem med en plånka ca 700 kr mindre i .

Men ska man ha lyx och glamor så måste man ju lätta på plånkan.

Känner mig nöjd som böveln och jag kan knappt vänta tills på fredag för att lima ihop mina ögon och prova min ögonskugga   

 

Denna vecka har jag INGEN kväll att jobba och gudddddddddd vad det känns skönt. Att bara få vara hemma och blogga, chilla och se på skräp tv.

Förr när man jobbade natt var min önskan att få sova hemma, bara krypa ner i sin egen säng. Nu är det att få vara hemma. Ska ta och räkna hur många dagar det är kvart tills man går i pension (eller hur stavas det? )

Nä guld klimpar , nu ska jag snart börja fixa middag och sedan fortsätta min tjej/lyx dag.

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards