Jag kan allt

Alla inlägg den 18 oktober 2015

Av Isabella - 18 oktober 2015 15:13

Hej igen.

Vikt tävligen är inte under kontroll. Mina stora planer på motion varje dag, stoppades av lathet OCH att jag har under 1 månad hållit på att renovera. Min energi har jag lagt på renovering, jobb, och familj.

Snart är det den 20 och jag har troligen inte gått ner ett skit.

Men med allt stark mat så kan man ju hoppas på att jag har tömt mina tarmar rejällt.

Men helt åt helvet har det inte varait.

Jag har absolut ätit minde godis/chips än förr. Jag har verkligen försökt oxå att ta med mig matlåda på jobbet dom dagar jag har haft möjlighet.

Jag känner mig lite smalar runt magen, men vad vet man.

Men nu är renoveringen klar och mina uräsket kan ta sig i brasan   

Så Sara min fina vän, jag kommer att fortsätta sträva mot målet på 60 kg.

Blir spännanden den 20 okt att se vad vågen står på.

Jag kommer att vara helt ärliga med er om siffran den 20 även om den är bra eller dålig.

Av Isabella - 18 oktober 2015 14:41

Sitter just nu och snorar och chippar efter lite  luft. Har nämligen ätit thai mat som jag fick med mig av Whan i fredags.

JÄVLIGT gott men jäkligt starkt. Mina toa besök är en mindre angenäm upplevelse nu. Det lixom svider till lite i pruppen när man dumpar avfallet. Trolign på grund av att man ätit starket  mat druckit alkohol och käkat typ bajs denna helg.

Igår mina vänner hade jag äran att fara på 40 års kalas till Jessica och David. Jätte trevlig och man träffade många nya ansikten. Det hela var verkligen roligt och som vanligt där efter 01 så spårade man väl kanske ur lite. Men känner att det är okej, så länge man är trevlig. Nacken säger mig att allt vi dansande och hade väldigt roligt och förmodligen så väldigt roliga ut   

Idag har jag för första gången i mitt liv (NÄSTAN) sovit till 12, med några uppvakningar av ett jäkla borrande.

Vi har en granne här under som vi har börjat  fundera om det verkligen står rätt till med.

Periodvis så har han upp något konstigt och borrar med en slagborr. Och OFTAS så är det inte att han gör det länge. Ungefär som han tvär dutta. Men han gör det flera gångner när han kommer igång. Allså typ borra i väggen 3 sekunder och sluta , borra 2 sek och sluta. Så där kan han hålla på en halv dag . Man undra ju hur många hål han har i lähenheten? För detta har försegått under flera år. Idag har han hållit på sedan kl 10 typ   med borrandet. . .  Vem borrar en hel dag med slagborr?

Nu mina vänner ska jag avsluta detta inlägg för att skriva ett om vikt resan, som har legat på is. . . .

Ha det nun bra så sysns vi sedan . . . .

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards