Jag kan allt

Alla inlägg den 25 oktober 2015

Av Isabella - 25 oktober 2015 21:34

Fri och ledig igen !

Helgen har passerat och jag har haft en helt vanlig jobbar helg. Inget specielt har hänt för utom att flera av våra gammlingar var väldigt arg idag på oss att vi var en timme sen, men när man på pekade att dom inte ställt om klockan så vart dom rätt tysta och bad om ursäkt.

Själv spelade jag borta mach i natt och var super nervös att jag inte skulle vakna i rätt tid. Tänkte ställa om mobilen igår, men då slog det mig att den kanske ställer om sig själv. Och vad skulle då hända om jag hade ställt om den??? Skulle jag då vara två timmar tidigt till jobbet eller.... två timmar sen..???

Så jag tog det tuffa beslutet att HOPPAS på att den ställde om sig själv. Och det gjorde den så jag var i rättan tid till jobbet   

Den här extra timmen var ju väldigt behövande då jag sov med en orakn i natt.

1.Karlen har bara en 120 cm säng

2.Karlen snurrade och snurrade

3.Karlen var upp och kissade

4.Karlen gnisslade tänder

5.Karlen fick nack ont och möxade med kuddar farm och tillbaka

6.Karlen var upp och tog ett piller

7.Karlen ber mig om att fixa ett annat piller

8.Karlen sommnar djup just när klockan ringer och jag måste sitga upp   

Så jag klädde på mig,fikade mitt fika jag hade haft med mig och hoppade upp på cykeln, och möts av motvind hela vägen till jobbet, men 10:ans träningsvärk i benen efter gympasset i går.

Som ni ser är inte allt så glamoröst i särbo  världen. Men turen är ju att man älskar denna karl så man kommer förmodligen att fortsätta spela borta match framöver.

Nu ikväll har jag suttit på mitt arsle och  övat vara lat. Förbereder mig för att i morgon ta tag i uppdrag "göra ordninga garderober", som just nu är i kaos. Hyllorna har vi bara ställt in i botten och Rebbe svär ihjäl sig varje morgon hon ska ta fram kläder.

Så i morgon åker "jag kan" byxorna på och vi ska skruva ihop garderober och rensa kläder   

Nu ska jag avsluta denna kväll med att fundera på om jag verkligen ska vara kvar i Facebook världen.

Tycker att sista året har denna sida fyllts med reklam, hat, och en massa jävla åsikter bara.... Är trött på allt detta och om man tänker ett steg längre så är Facebook inte bra till något.

Tar en massa tid av en och man blir vettande sjuk.

Men jag har ett stort dilema. Jag har min kontkat med min familj i Chile genom Facebook och behöver oxå den, sedan är man ju typ beronde och jävligt nyfiken av sig......

Men ska ta mig en funderar på dettan sida och bestämma mig senare i veckan.

Natti natti på er och sov lungt   



Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards