Jag kan allt

Alla inlägg den 14 april 2016

Av Isabella - 14 april 2016 10:06

Satan i gatan vad peppad jag är på denna helg. Jag näst in till studdsar fram och allt detta för att vi drar igång "Halv åtta hos mig" !

Jag haridag knåpat ihop en handlings lista och ikväll när jagslutar ska jag och Micke fara och handla.

Typ på natten känns det som.......

 

Om 15 min ska jag lämna lilla Dottan hos henns underbara dag mamma så idag komme rjag hinna göra lite saker på stan som jag har legat efter med. Jätte sköt och bra för mig.

Tack Ingrid för den extra timmen.

Nu vänner måste jag göra mig klar men innan vill jag visa er att jag varit och hittat mig ett smyckes träd. Detta har jag vilja köpa länge men inte hittat och kanske inte vilja just lägga pengar på ett. MEN nu är det grov sop hämtning och folk bär ut skräp. Jag som är lite pysslig av mig fick syn på denna lampa och inser att detta kan bli mitt smyckes träd med lite piff och puff.


FÖRE

 

EFTER   


   

Kära folk börja återanvända saker istället för att kasta........

Vår jord behöver det och vi människor måsta börja inse att vi komnumerar på tok för mycket.

Jag är skit nöjd.....

Hoj på er så hörs vi efter helgen......


Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards