Jag kan allt

Alla inlägg den 26 april 2016

Av Isabella - 26 april 2016 19:07

God afton mina vänner.

Bloggandet går lite långsamt just nu för att jag har kopplat upp datorn mot tv och ligger bara och ser serie och film. Helt enkelt av lathet. Men idag tog jag mig i kragen och drog ut två hela kontakter från datorn för att jag tycker att  ni borde få höra denna historia som jag nu skrattat ihjäl mig åt   

Min granne Jens har en franskbulldog. Han heter Kent och ser ut som Doris fast mycket grövre. Men dom har nästan samma täckning.

OFTA när jag går ut på promis så träffar man grannar eller folk som har bott väldigt länge på A-torp, presic som jag. Och det blir nästan som man känner dom och man hejar på dom av bra farten.

Iallafall så nu när man har börjat gå med en satans gullig hund så brukar folk ofta stanna och vilja prata.

OFTA frågar folk om jag är ute med Kent och går.....

-Nää svara jag, detta är en annan hund som heter Doris.

Åter till min granne nu. Vi träffar ju ungefär mellan tummen och pekfingret ca 5-8 gånger i månaden ,här ut när vi är på g ut eller in med våra hundar. Självfallet så stannar man till och hundarna får lukta och små leka med varandra.......

Jag vet inte vad som händer men jag blir lite nervössss...... varför vet jag inte......så jag börjar babbla mer än vad jag brukar göra och ibland hör jag hur jag svamlar på .......  

Och idag när vi träffade han (Rebbe var oxå med) så släppte vi hundarna och dom sprang lite runt och busade och vi stod där då och kall pratade....

Sedan slog det mig att jag skulle berätta för Jens att folk ofta tror att det är Kent som jag är ute och går med......

-Så jag berättar det och Jens små skrattar......plötsligt när jag sagt det så slår det mig att jag kanske kan ha sagt det förr. Men Jens verkar tycka det var roligt så jag tänker inte mer på det. När vi går så säger Rebbe till mig....

-Undra vad han ska tänka om dig ???

-Vad då tänker du?

-Ja men VARJE gång du träffar Jens så berättar du att alla tror att det är Kent du är ut och går med ......  

- Men för helvete............ ja det är ju fan såååååå........

Allså vad fan ska ha tro om mig ??????

En dement medelålders kvinna ......  som säger samma sak typ 5-8 gånger i månaden   

Jag kan lova att jag ALDRIG mer ska berätta för Jens att alla tror jag är ute med Kent.....hahahahaha så jävla pinsam jag är .

Idag har jag börja förbereda mig på att fortsätta på min fotovägg. Har nu fått lite bilder av dottern så nu har jag lite att kolla igenomm och välja.

                       

Nu sk jag öva på att inte bli nervös när jag träffar Jens och Kent.....

Hoj på er

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards