Jag kan allt

Alla inlägg den 22 juni 2016

Av Isabella - 22 juni 2016 15:10

Den kommer idag. SKÅLEN för semestern. Som jag har väntat och väntat. Ett gäng glada brullor somm vi är så har vi bokat bort på den maliga puben Olerys och ska sitta där och skåla och hoppas på att Zlatan gör rätt för sina miljader han tjänar på att sparka en rund sak i mål.

Fotboll är inte in grej men om man får skåla samtidigt och vara med mysiga flickor så JA tack.

Jag säger somm Penny...

-Jag gillar killar men inte när dom pratar så mycket!   

Solen har kommit idag och man känner att värmen i luften börja smyga sig på och det känns underbart.

Idag har dagen varit världs lång. Sov borta hos Micke och inser i går att jag glömt mina nycklar hemma. Så jag var tvungen kliva upp med Micke i morse kl 5.30 och han var tvungen släppa in mig hemma.

Kunde förståss in somna om så jag  låg i soffan och latade mig fram till 8, fika och stummade på magen.

Sedan kollade dottan på mig med stor brun ögonen och det betyder....

-Ska vi inte ta en promis?

Så vi gjorde klart allt och begav oss mot skogen. Efter min skog sjungade promenad, så ringde Stina och vi gickförbi henne och puppiserna. Då förljde hon sedadn med ut och doggsen fick busa av sig ute på ängarna.

Doris flåsadesom aldrig förr och kastade sig i gräset med jämna mellanrum. Tur man är en ordentlig vovve mamma som hade en flaska med färskt kallt vatten med mig som hon kunnde dricka av. Sedan blev det hem och färga mitt gråa hår. Sommar rakningen blev av oxå. Jag hade somm vuxit igen så nu är jag len och fin som en barnrumpa typ. På med kläder och så bar det iväg igen mot stan. Jag och dottan gick förbi älven så Dottan kunde svalka av sig i vattnet. Nu har hon örjatmed något nytt igen.

Hon doppar huvudet. Inte för att hon egentligen tycker det är skönt tror jag , utan för hon försker ta stenar från botten.  Hon ser rätt rolig ut när hon kommer upp igen och fräser och nyser.

Sedan tskade vi mot stan och jag köpte mig en liten ham på torget och vi satte oss i bryggarbacken och åt och myste.

Ensamhetn kan vara ganska skön ibland och bara vara och glo på folk. Sedadn traskade vi hem. Jag slog ner röven och kände att denna dag verka då aldrig ta slut.....

Så jag kläddde mig och for på systeme och inhandla saker till helgen. Sedadn lyckades jag motvillig handla två linnen på rea...  

Så nu har jag kommit mig hem och snart får jag börja med maten som blir en enkel grillad kyckling med pommes.

Dottern kommer väl snart helt slut efter tredje dagen på jobbet. Tur är att i morgon har hon sovmorgon så jag ska försöka ta Dottan så hon får sova ut en stund.

Nä nu mina vänner ska jag börja fixa middag och sedan kan festen börja.

Nu ikväll höjer vi våra glas och håller våra tummar för att SVERIGE inte åker ut.

Heja heja heja SVERIGE !!!

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards