Jag kan allt

Alla inlägg den 23 juni 2016

Av Isabella - 23 juni 2016 15:50

Skålen komme igår för semestern. Jag skålade så hårt att jag kan med lite skäms kudde att jag inte riktigt kommer ihåg resan hem. Men så får det bli ibland och jag ångrar ingenting.

Jag funkar lite så att om jag ska ut så är det bäst att skåla ordentligt för man vet aldrig när man får skål igen   

Idag där i mot så har man virdit sig i huvudvärk och slapphet. Min fyrbenta vän har en förmoga troligen att känna att "stor mamma" inte mådde helt perfekt så hon ha varit en MYS hund idag. Men honhar tait med mig på en promenad och det var skönt att komma igång.

Dottern har farit och jobbat och jag ska tydligen spendera min kväll själv. Första gågnen hon jobbar kväll idag jag tror hon kommer att vara slut i morgon. hon jobbar ju på Coop och vem vill inte handla idag inför midsommar? Troligen en tredjedel av Skellefteås befolkning ska förmoddligen handla.

Hur ser era midsommar planer ut?

Våra är ganska obefintliga. Vi kommer att i morgon på förmiddagen fara till Innansjön och hälsa på farmor och Sören. Rebbe ska få köra och Dottan ska få löpa amok på ängarna. Men på kvällen har vi inget inbokat och jag tror det blir lugna gatan här. Lite grillning och jag ska försöka få tag i några super dyra jordgubbar.

Såg att dom har höjt priset till 50 kr litern utanför Coop   

Men vad är en sommar firande utan röda gubbar? Jo inget firande alls......

Nu hoppas jag alla mina vänner ska ha en trevlig helg och var försiktiga med lekar och grejor så ni innte skadar er.

Nu ska jag invänta gubben som jag bli bjuden på middag ikväll. Frun bjuder på en hedelig flottig pizza,  så här i bakis magen.

Glad midsommar och ät nu riktigt mycke sill och potäten !

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards