Jag kan allt

Alla inlägg den 26 oktober 2018

Av Isabella - 26 oktober 2018 07:19

Grattis till er som har helg nu.  Känner oxå att jag skulle vilja ha helg med gubben och hunden.

Men gammlen ropar på mig och jag kommer att vara till deras befogan i helgen.

Denna vecka har sprungit fram och jag har mer och mer funderat på detta med mitt tagel jag har på huvudet.

Jooo just nu är det var tjorv och bajs. Så jag ska nog överväga på att fläta det igen.  Kan jag aldrg bestämma mig ????? NÄÄÄÄ jag är en tjollerfia med många känslor och tankar    och just nu känner jag att det vore trevligt och roligt. Så nu gäller det att hitta någon som vill fläta och fläta och fläta och fläta .........

Lönen har ju kommt idag så jag har hunnit se den komma in, och efter jag gjort detta inlägg så kommer den att försvinna igen från mitt konto ....typ    Som Rebbe en gång. Pengarna ska rulla ......hahahahahahah

Igår hände något fantastiskt roligt. Rebecca fixade sig ett andra jobb   Hon har fått jobb på Hemtjänten Centrum. Vårat grann lag. Så glad för henne att hon nu entligen kan börja planera för att få fälla ut sina vingar och flyga ifrån boendet.

Hon är en mycket blyg och osäker unge, MEN hon fixar det och hon växer i självförtronde varjde gång hon klarar av något helt själv. Igår satt hon och gjorde delegering proven ang mediciner och klarade dom galant.

Hon är såååå duktig.

Så nu snart kan livet börja för henne som vuxen och för mig och Micke som ensamstånde helt plötsligt   

Upp date på ögat....... jag smörjer än, jag har fått ryckningar  ögat och jag har lite lite ont IBLAND. Så jag vet inte om ett är helt bra eller om det är något fel än. Ska smörja helgen ut och sedan se om allt som vanligt sedan. Läkaren på akuten sa att jag skulle inte känna nått efter 2 dagar och om jag gjorde det skulle jag prata med VC. Så är det inte helt bra så ringer jag VC på måndag.

Dottan njuter av snön och jag är förbannad över mina STOR stövlar jag köpte förra året. dom är så stora så att när jag går så sprättar det upp snö  sakfften och rammlar ner i skorna. Så jag blr blöt infrån    JÄVLIGT irrterande. Så i morse var jag nära att kasta  väg stövlarna. Jag hartar att vara blöt eller att frysa.

Nu ska jag betala iväg räknngarna. gå ut och promenaera med Dottan och sedn äta och åka och jobba.

Let the weeked begin      


Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards