Jag kan allt

Direktlänk till inlägg 6 juli 2020

Reset

Av Isabella - 6 juli 2020 08:40

Om man hade en omstart knapp på sitt liv skulle man då andvända den? Nä jag tror faktiskt inte det. Jo vars nog finns det männikor som skulle det , men jag tror överhängade av oss människor inte skulle göra det. Fast man kanske har haft ett jobbigt, krävande eller rent utav ett helvete, så får jag uppfattningen omm att många tar lärdom och skaffar sig erfarenheter. Om jag skulle kunna göra om något så vr det denna morgon. 

Sovit dåligt som bara den. Har haft en fullbordad vändar natt, där jag typ har snurrat runt, runt ,runt och försökt byta ställning 2000gånger. Så nu i morse vankande jag väl så där ca 7 och är DÖD, SUR och jävlig. 

Jag hör mig själv låta jävligt bitsk och attackerar allt som sägs. 

Jag har nu parrlat mig upp och jag ska verkligen FÖRSKA inte låta mitt dåliga humör gå ut över mina nära och kära. 

Helgen har passerat och i lördaags så hade jag en lite tjej kväll med några bekanta. AS roligt. Vi spelade spel, skrattade och dansade lite på mitt otroligt stora vardagsrums golv.   Även min dotter och en kompis till henne var med och dmo hade nog oxå ganska roligt med oss mammor. 

Det har gått halva semestern nu och nu börjar man känna av att man snart ska börja om i ekkorhjulet. 

Jag hra även varit katt utsläppare i helgen till min svägerska. Så igår tog jag och Micke oss i kragen och gick ända till Sunnanå och släppte ut kissen. Idag kommer dom hem så idag slutar mitt mini uppdrag. 

Nu startar jag denna skit dag och ska verkligen försöka skärpa till mig. 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - Söndag 28 april 13:07


God dag min läsare  I dag är det söndag och helgen drar  mot sitt slut. Vi har haft en bra helg. I fredags så blev det inte alls så mycket efter jobbet. Vi tvättade och åt en hemma gjord hamburge tallrik. Kan ha varit den godate tallrik jag gjort h...

Av Isabella - Måndag 22 april 21:01


God morgonIgår var det varit dagen D. Igår var det dagen jag har fått börja jobba lite. Jag har fått andra arbetsuppgifter som jag klarar av att göra utan att andvända min arm. Jag ska lära mig samordnar jobbet. Som samordnare samordnar man dagen för...

Av Isabella - Onsdag 17 april 09:33


God morgon     Onsdag har börjat och jag har idag sparkat mig själv i röven och klev upp vid 7 och ställde mig på löpbandet för att göra bort mina 3,5km. Jävligt mottvilligt kan jag lover er det var, men jag gjorde det.  Jag har nu väntat i ca 4,...

Av Isabella - Tisdag 16 april 19:18


Allså man blir ju fundersam och irriterad, när man hör hur människor gnäller och ser problem i saker som inte är problem. Nu går Kommunal ut i strejk! Dom gör det för att vi alla som jobbar inom vården (med äldre) och dom som jobbar med barn ska få v...

Av Isabella - Måndag 8 april 10:10

Förra veckan vaknade jag och kände jag var irriterad över vissa saker som inte har fallti på plats för mig. Lite saker som inte har återkopplat till mig, lite saker som man kan känna sig besviken på. Så jag tänkte att jag skulle göra ett "gnäll inläg...

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards