Jag kan allt

Alla inlägg den 15 september 2021

Av Isabella - 15 september 2021 07:56

Det är inte ofta man hoppas på att man ska vara negativ. Men just nu hoppas jag på det.
Jag har nämligen sedan i söndag känt att något har varit på g i kroppen. Har ont i huvudet, tät i näsan på kvällarna, ont i halsen och fryser till och från. Symtomen har kommit och gått, men igår kväll kändes det som att näää, jag kan inte åka och jobba nu. Vi lever ju fortfarande i en pandemi och jag känner att jag bör testa mig nu. Så idag ska min hjärna åter igen möta toppsen ?
Så jag hoppas att svaret kommer tillbaka negativt.

Jag hoppas det är en helt vanlig förkylning.
Hösten har kommit om någon har missat det.
Men helt otroligt fin höst har vi haft. Sol på kvällarna och solen värmer lite fortfarande.
Förra veckan när jag var ute på en kvälls runda, så kunde jag inte låta lite att fotografera solen varma strålar.
Här i Skellefteå har vi en jätte fin strandpromenad man kan gå. Jag njuter varje gång jag går den, för det är en sådan vacker miljö att promenera i.

Idag kommer jag att hålla mig för mig själv, och hoppas jag orkar tar mig en promenad med Doris. Och hoppas på att denna huvudvärk går över.
Jag ska ta mig ann att ta fram varmare kläder och vantar och kolla över vad jag ska ha på huvudet i vinter.
Om jag nu inte har covid, så hoppas jag på att jag kan följa med och fira svärfar som fyller år på fredag.
Annars blir det nog att bara ta det lungt och vila upp mig.
Ha en bra dag på er alla

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards