Jag kan allt

Alla inlägg den 10 september 2012

Av Isabella - 10 september 2012 08:42

Hej hej och god morgon.

Inatt gjorde jag sissta natten på två dygn och jag ska väl inte sticka under stolen med att jag ser fördjävlig ut just nu    Trött men glad endå. När jag komme hem så stod Rebecca och fönade håret som bara den! SKOLFOTO idag !

Detta frambringar en oerhörd ångest hos henne att hennes hår ska bli förstört under dagen. Och tillråga på allt så ska dom inte ta foto förrän på eftermiddagen.

Jag och hon är verkligen inte lika.

Hon sminkar sig varje morogn, fönar,plattar eller lockar håret varje morgon.

Jag kliver upp och tar en borste och drar den (om jag hittar någon)genom håret. Sminkar mig ALDRIG (ibland när jag ska på fest) i det vardagliga livet.   

En kortfattad insikt OLIKA !

I natt har jag surfat runt och kollat in en massa saker bara för att. Mobilskal!

En helt onödig sak, men dock så roligt. Hittade några sidor om att man kan göra ett eget med ett eget foto.

 

Trevligt tycker jag. Har suttit och provat med olika foton. Men just nu får allt sådant lyx vänta ett tag till.

Såg även på Hemtex att dom ahde ett skal man kunde brodera på. Det var ju lite roligt oxå. så på nätet en massa bilder på skal som folk gjort och jag ska nu undersöka lite till om man hittar något mönster.

 

Som ni såg så idag när jag åkte hem skrapa rutorna på bilen. Det var kallt och tråkigt. Jag försöker intala mig att solen kommer ju iallfall och att sommaren är inte slut.

Men det funkar inte snart, nu är det vinter vi går mot. Jag försöker se positivt på detta och tänka på hur mysigt det är att tända ljus och mysa i soffan.

 

Nu ska jag ta mina tvättkorgar till tvättstugan och HOPPAS den som tvättat före har tagit bort sitt könshår!

Pöss och kram på er så hörs vi sedan.


Av Isabella - 10 september 2012 08:08

Idag nu på morgonen vart det så här ! Frost p rutan och ingen riktig skrapa! Man tager vad man haver :)

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards