Jag kan allt

Alla inlägg den 13 september 2012

Av Isabella - 13 september 2012 21:21

Hur i fridens namn tänkte jag  när jag ladda hem detta spel på min iphon ??

HAY DAY !

 

Allså detta är ju ett evighets spel. Som ni fattar går det ut på att sköta en farm, med vad allt det innebär !!!!

Jag är ju så himmla svag för alla sådanna här spel och om jag börjar kan jag inte sluta!!

Hur tänkte jag ???   

Har nu suttit 1½ timme i min lugnan ror och bara skördat, bakat,mjölkat och väntat på mina hönor.......

jag blir tokigt på mig själv.

Slet loss telefonen från min hand och tvingade mig själv med våld att plocka upp dator för att skriva till er.

Och funderar jag ju ännumer på hur coolt det inte skulle var amed en Ipad att spela på detta fantastiska spel?

STÖRRE skärm mer ljuvligt ljud när jag ska skörda .....så himmla mysikt det skulle vara   

Vem försöker jag lura???

Iallfall så idag har jag sovit super bra, trort att min lilla tjej har varit hemma från skolan med mag ont. Och vilken tur jag / vi hade att det INTE var magsjuka!

Sedan efter maten var det städning och ihopvikning av tvätten jag lämnat i tvätt korgen i två dagar.

VARFÖR är det så tråkigt att vika tvätt???? Har hart jätte många som tvättar, tar in det men orkar inte vika den. Och om jag lyckas vikade så ligger sockhögen kvar för det är då något som jag verkligen HATAR, att para ihop sockar.

ÅÅ herre gud, jag har råka setta på puch meddelande på "farmar spelet" så nu piper min telefon att det finna saker att skörda......   

Måste berhärska mig en stund till....

Idag fick jag oxå tid för att fräffa min nya brukare om ca två veckor. Kommer att bli spännande!

Nä nu ska jag kolla in tv lite så vi får väl kanske höras inatt....

(trodde ni ja )   


Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards