Jag kan allt

Alla inlägg den 6 september 2012

Av Isabella - 6 september 2012 12:44

Tjena !
Sitter nu och väntar igen för att få komma på det sissta mötet för idag. Det första var kl 10 och det gick ju super. Finns en del att tänka på men tror det kommer att bli bra i slutändan. Sedan tänkte jag igår att, ja men då tar jag en härlig dag på stan tills kl 13 när nästa möte är och äter lunch osv! Jag målade liksom upp en bild där jag skuttade fram på stan och allt var så fridfullt och roligt. Hur tänkte jag då? Jag hatar ju att gå på stan och hur roligt är det att äta lunch ENSAMMEN! Har plågat mig igenom tre timmar på stan vanndrat hit och vanndrat dit. Provade ett par jens men insåg snabbt att NÄ det är verkligen inte snyggt när fläsket hänger över kanten, så jag sket i det. Nu snart får jag komma in och sedan får jag cykla hem i stor stormen och bara krypa ner i soffan. Jag älskar mitt lilla hem och att bara gå där och mysa! Hem ljuva hem !

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards