Jag kan allt

Alla inlägg den 8 september 2012

Av Isabella - 8 september 2012 20:24

God afton min läsare   

Hur har ni det så här på lördag kväll? Själv sitter man på jobbet och kollar in tjejor som gör snygga bröst osv ! Tänker själv att OM man var oberonde av pengar (säger man så) så skullej ag nog kunna slösa lite på att fixa till en del saker.

MEN nu är ju inte fallt så, så det är ingen ide att fundera OM.

Just nu lider jag av en stor stark VILL HA period. Jag vill ha och göra saker så det går inte riktigt ihop.

Typ ett..... vill ha

 

En IPAD 2 , inte egentligen för att jag behöver en, men så himmla roligt att få ha en. Var in på Elgiganten i fredags och var millimetern från att köpa en på en lite avbetalning. Skulle få den lite billigare än vad den var. Men jar tog mitt förnuft till fånga och backa sakkta ut från affären, men mitt ego skrikade i örata KÖP KÖP KÖP för fan !

Två........

 

Jag skulle så gärna vilja tattuera mig igen. Jag har en bild i mitt huvud. Jag älskar ju min sköldpador. Jag skulle vilja en en sköldpadda som vandra mellan Sverigen och Chile på något collt sätt.

Tre......

 

Min älskade lilla familj skriker om att dom vill fara en vecka på mini semester och bara vara vi utan några andra stör moment. Och typ nu snart vill dom åka.......  Det vill jag oxå, men jag vill så mycke saker och jag HATAR att vänta med vissa saker !!

Hur ska jag lyckas med detta? Jo jag får förmodligen skita i tattueringen och Ipade, och koncentrera mig på resan först, sedan försöka spara till paddan och sedan kanske göra min tattuering......boring......att vänta!   

Men det är väl så livet fungerar.........

Så inatt blir det att surfarunt och kolla in resor så jag kanske kommer så billigt unden som är möjligt.

Hoj jag åter kommer i natt som en röst i natten!


Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards