Jag kan allt

Alla inlägg den 2 april 2013

Av Isabella - 2 april 2013 20:02

Tjenis Penis !

Helgen ja....... förbaskade trevlig och en massa skaer vart gjortd förutom 1 , och det var att vila.

Fredagen var jag ledig och den spendrade jag och min mini familj halva dagen hos farsan, som hade  fyllt år för en vecka sedan, som jag föröverit glömde ringa till pgr av att jag har en släng avdemens  ibland . Himmelens trevligt. Vi grillade, hamburgare ut i solskenet och fikade tårta inne. På eftermiddagen vart detg storhandling för "halvåtta " som skulle gå av stapeln lördag. Vi förberädde även en del saker som skulle var i kylen ett dygn. Efter allt så kopplade vi av och så på tven och åt cips,godis, och godis och chips igen !   

Lördag vaknade jag kring 5 och tankarna bara snurrade i skallen..... Micke VÄDJADE till mig att sova vdare och jag kröp ihop igen och smnade konsigt nog. Enda fram till kl 8.00 PIP

Nuuuuu var det dax att kliva upp och börja laa mat .

Lördagkvällens mat var bra och jag känner mig skit nöjd själv. Men bara för att detta passade mina smaklökar så är det ju inte säkert att det passde mitt främande, men dom sa att det var gott, så jag får väl lite på det då!

Iallafall så är dom ju så himmla gulliga att jag och Micke fick ett roligt spel som heter " HUR FAN VISSTE DU DET" , vi spelade och det var ett himmla roligt fråge spel, med en massa roligt /onödigt vetande.

Vi drog till krogen , drack drinkar och skrattade och sedan var det dax att dra hemåt. Men inna var det ju mast som hägrade och vi gick till MAX, alla utom jag...för jag kapp sprang med en tjej . Problemet var bara att det vara bara jag som tävlade?   

Men det gör inget för jag vann då och jag är nöjd över det!

Klockan ställdes om oxå denna natt så tydligen var man hemma 4   

Men pigg som man är och lite vuxen så klev jag upp kring 8 och städade och fikade. Slöde fram till 14.30 och då åkte vi och ÅT påskmat hos min mor.

Fan vad gott det var och jag saknar redan påskmaten till nästa år.

När man väl komme hem lag jag bara ner min gammla kropp i soffan och FÖRÖKTE hålla mi vaken.....'Gick väl lite si så där.........  

Idag har jag tagit en oskuld oxå. Nämligen på mitt tränings band. Fan vad jobbigt. Bandet lutar ju en lite aning så det känns som man går i en mini uppförsbacke . Efter år nu har jag försökgöra lite rump och mag övnignar och jag ska försöka göra detta minst tre gånger i veckan.

Så nu till sommar kommer jag Belsebub ha den fastaste röven i stan ska ni veta.......


Av Isabella - 2 april 2013 08:13

Japp ville bara säga att idag har jag varit nikotinfri i 21 days och tydligen sparat 509 kr på detta !!!! SWEET !
Ikväll kommer det att komma ett helg inlägg på denna matiga påsk. Just nu på jobbet och ska försöka göra rätt för mig i mellan förlossnings värkarna!
Vi hörs sen !

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards