Jag kan allt

Alla inlägg den 3 april 2013

Av Isabella - 3 april 2013 14:41

Tjaba ....   

Onsdag och vädret har varit underbart idag. Solen har solat på mig och jag har lett brett tillbaka till den   

Ikväll ska jag och några andra tjeor på jobbet gå och käka och se hockey !

JÄVLIGT skoj ska det bli och så gott man ska få äta i dag   

Jag har suttit och rensat telefonen och tänkte ge er lite bilder från helgen.

Börjar med Fredagens grillning som vi gjorde hos pappa.

       

Rolf som vanligt har inte ÄN fattat att det är vinter....... tror han frys lite .....!!

Sedan kommer nu då två bilder från helgens mat tävling. Tyvärr glömde jag ta på efterrätten, men här har ni förrätten och varmrätten .

           

Små påskägg fick dom främandet. Jag hade gjort hemma gjord kola och slagit in i papper.

   

Festen fortsatte på stan. Jag och Sara från jobbet!

SSååå det var det de.

Ida ghar jag lunchat med dottern och hennes kille på stan. Vi hade turen att vi fick spagetti och köttfärssås.

SUPER DUPER GOTT !!

Nu är jag äntligen hemma och har meddelat er mitt otroligt underhållande liv   

Jooo föressten det hände en konstig grej nyss. När vi komme hem från stan så gick vi inte i tvättstugan och kollade om tvätt tid. På vägen ut ser Rebbe att det är klotratt på dörren och säger då högt och tydligt till mig...

-Kolla det är någon som har klottrat på dörren.......jag säger.....

-Ja någon obegåvad människsa !

En kille går just förbi och säger då.......

-Det kallas FUCKING GRAFFITI , föresten har någon av er ne tändre???    ...jag säger...

-Nä det har vi inte..och kollar upp på han och upptäcker att hans cigg redan är tänd????? hur tänkte ha där????

Egentligen ville jag skrika åt denna cooling att det kallas INTE alls fucking graffiti, för att det var inte det , utan det var en tag som någon hade skrivit på dörren...... LOSER  !

Men troligen hade han tagit lite för mycke FUCKING droger idag så han hade förmodligen ingen kolla!

Nä nu ska jag lägga upp benen i soffan och chilla. Har sett till att i morgon ska jag inte göra ett skit på min lediga dag. Tvättning har jag på fredag och städning har jag redan gjort såååå i MORGON blir det att bara slappa och slappa....!

Chao mi amigos !


Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards