Jag kan allt

Alla inlägg den 26 april 2013

Av Isabella - 26 april 2013 08:10

Fredag och nu kommer den ......den som jag har längtat efter ......

Min lediga helg, det var nu tre helger sen och många kanske tycker ...ja med du har ju säkert varit ledig på veckan då??!!

JA det har jag typ en dag varje vecka, men det är inte riktigt samma sak som att vara ledig när dom flesta andra är lediga. Sedan man var liten bebbe har man ju förstått att fredag,lördag och söndag är helg och då ska man vara tillsammans och slappa och göra roliga saker.   

Nog tjatat om det nu, den är här och solen lyser fantastiskt utan för mitt fönster! Idag blir det att ha främande av några tjejor från jobbet på grillning ikväll och kanske det slinker ner någon cider eller två   Så nu ska jag snygga till mig fara och handla, för att senare städa skiten ur mig av allt detta katt hår som virrvlar om kring mig....

Glömmde berätta att jag träffade Polisen igår, eller snarare brummade förbi dom....jag vart rädd att dom skulle tycka Moppis var för snabb och snygg, så jag saktade ner REJÄLT ! kanske såg en anning konstigt ut när jag nästan fick gå fart på den plötsligt.

Men summan av kardemumman är att jag komme mig då hem utan problem !

Nu avslutar jag detta inlägg med att lägga in en video. Kolla in denn och visst har hon så jävla rätt......


Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards