Jag kan allt

Direktlänk till inlägg 3 februari 2015

Ja nu händer det !

Av Isabella - 3 februari 2015 07:33

God morgon på er    

Trött som böveln är jag idag. Vaknade med värk över allt i kroppen, svårt att öppna ögonen och ångst över att jag måste på gymet idag oxå !

Men som ni förstår så gjorde jag en minder fansy entre på gymet i går. Det var rätt ok endå och det känns ju alltid skönt när man sitter och sträcker till musklerna i benen.

Då tänker man att man är duktigast i världen och är så himmla glad.

Hoppas den känslan infinner sig lite tidigar idag, kanske typ NU !!!   

Så här ser jag ut idag när jag rör mig . . . . . . .

 

Ful som fan och gnällig som fan. Men jag vill ju samtidigt ha lite ont så det känns att man har gjort något. Ja man är då aldrig nöjd.

Men till något mycket roligar nu då . Igår när jag stegade in på kvällen kastatde jag ur mig frågan jag ville fråga hela kvällen?

-Hur gick det Micke ? Gick redovisningen ihop nu när jag fixat rätt siffra?

Förmodligen tod det inte alls länge innan han svarade men världen som stannade och jag såg hur hans mun formades till ett JJJJOOOOOO !

Och helt plötslig såg jag i min "låssas" ögonvrå hur det började smälla fyrverkerier runt mig och hur alla firade och hoppade upp och ner.


GLÄDJE I STORA MÅTT

 

Så nu när jag bara tänker på det så blir jag genast glad och vill typ springa 2 km fort som bara den på löpbandet.

Bör nog ta vara på detta lyckorus och packa väskan och fara mot gymet då.

Puss på er och se till att nu har bra kläder nu när ni går ur va ? För det är ganska mycket snö och det är viktigt att man inte sitter kallt med snippan och snoppen. För man kan få en uvi och måste äta pencillin och det är ju inte så bra igentlign, för man kan ju bli imun om man käkar för ofta. . . . .ja ni hajar . . . . . .så klä på er ordentligt !

Hoj

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - Lördag 11 maj 16:05


....... Isabella och jag är alkoholist. För 6 månader sedan vaknade jag upp en lördags morgon, bakis och med totalt minnes förlust sedan kl 23 kvällen före. Ångesten var enorm och kroppen skrek. Jag har lyckats igen bli as packad. Stort jävla gratti...

Av Isabella - Söndag 28 april 13:07


God dag min läsare  I dag är det söndag och helgen drar  mot sitt slut. Vi har haft en bra helg. I fredags så blev det inte alls så mycket efter jobbet. Vi tvättade och åt en hemma gjord hamburge tallrik. Kan ha varit den godate tallrik jag gjort h...

Av Isabella - Måndag 22 april 21:01


God morgonIgår var det varit dagen D. Igår var det dagen jag har fått börja jobba lite. Jag har fått andra arbetsuppgifter som jag klarar av att göra utan att andvända min arm. Jag ska lära mig samordnar jobbet. Som samordnare samordnar man dagen för...

Av Isabella - Onsdag 17 april 09:33


God morgon     Onsdag har börjat och jag har idag sparkat mig själv i röven och klev upp vid 7 och ställde mig på löpbandet för att göra bort mina 3,5km. Jävligt mottvilligt kan jag lover er det var, men jag gjorde det.  Jag har nu väntat i ca 4,...

Av Isabella - Tisdag 16 april 19:18


Allså man blir ju fundersam och irriterad, när man hör hur människor gnäller och ser problem i saker som inte är problem. Nu går Kommunal ut i strejk! Dom gör det för att vi alla som jobbar inom vården (med äldre) och dom som jobbar med barn ska få v...

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards