Jag kan allt

Alla inlägg den 6 februari 2015

Av Isabella - 6 februari 2015 15:35

Hoppla på er

FREDAG och man har en ledig helg framför sig   

Veckan har gått perfekt och jag har tränat två gånger. Lite kan man tycka. men bättre än ingen gång alls ska ni veta.

I går slog det mig när jag satt ihopsjuken i soffan med armarna i kors att jag hade ett stöd av min valk för mina armbågar ?   

Känns konstigt och förjävligt. Så nu till veckan blir det att försöka steppa upp träningen. Snön har slutat falla och jag är så jäkla glad över detta.

För närman är kort är det en risk att man förvinner i en snödriva eller blir överskottad av en traktor. Och nu i veckan har jag gått runt och akta mig för traktorer och snödrivor.

I helgen blir det lugnt och skönt. Tyvärr har Micke börjat hård banta så chipset får man väl kanske hoppa över då   

Har nu snackat om att sluta röka länge och mitt mål var att sluta när jag komme från Chile. Men ni vet hur det är.

Gränser är till för att töjas på, så jag har töjt lite nu på denna gräns. Men nu har jag pratat med min bärsta RÖK kompis Donna om att vi om typ två veckor lägger  ( FÖRSÖKER !!!!) mer dom här dummheterna och försöker att leva ett liv utan rök ?

Så nu har jag två veckor på mig att förbereda mig psykiskt.

I morgon kommer svärfar och Molly på middag och vi diskuterar vad vi ska laga här hemma. En lite gen i mig vill ha thai mat och en anna gen vill göra ett JÄTTE tacos bord och ännu en gen vill ha en ordentlig kött bit ??? Vilka STORA problem man har !   

Tussan har börjat göra dumheter. Hon tuggar på blommorna, så nu måste jag ta fram min" hårda mamma "röst och skrika

- TUSSAN !!!! Vad gör du för dumheter??

Sedan förväntar jag mig ett svar, men får inget för att hon är ju en katt. Tar i henna och mjukar henne.....?

Hur tänkte jag där ??

Nä vänner, nu ska jag fixa lite middag, fixa tvätt fixa min kropp och snopp och sedan kasta ner röven i soffan !

Ha nu en trevlig helg på er så hörs vi sedan.  



Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards