Jag kan allt

Alla inlägg den 26 februari 2015

Av Isabella - 26 februari 2015 06:49

Hello läsarna !

Jag har klivit upp idag tidigt för att jag vill. För att jag vill skriva till er och för att jag vill fara och träna innan jag börja jobba kl 12.

Igår var det en bra/jävlig dag.

Bra för att jag var helt jäkla säker på att jag skulle jobba till 16, men när jag komme till jobbet och skulle kolla vad jag skulle göra så inser jag att jag slutade kl 11.45   

Gudddd vilken glädje som uppstod i min kropp   Tanken slog mig då att jag skulle  hinna träna, handla på ica Maxi, städa,föra en mega semla, fixa middag på 4 timmar ?

Hur tänker jag ibland ?? Men "satan"  ville mig mycket illa så på jobbet fick jag mig en BÖTER !!! ÅH om det hade varit den enda?! Näää andra för denna vecka.

Jävligt klumpigt och jävligt dumt.

Så då vart jag så sur och grinig och jag hade glömmt ladda telefonen så jag hade snart slut  ström, så jag sket i att träna igår.

MEN tur var väl det för annars hade jag inte hunnit handla, städat, semla,middag och duscha.

Ibland undrar jag hur jag verkligen tror jag ska hinna ?

Så idag blir det bara att åka och träna bort extra magarna jag har runt midjan.    

Idag kollade jag in kort som jag fått av Johanna som hon hade tagit med sin mobil. Åhh herre gud hur en del kort känns pinsamma . . . . .   

Men många fina som jag ska sotera  och sedan tänkte jag lägga upp en del här på bloggen. 

Igår hörder jag på radion om det "hemliga" sex sprayet ?! Det är tydligen farlig och inner håller saker som inte är bra för kroppen. Så rsfu tror jag det var, uppmanade att inte änvända det till i större utsträckning.

Nu kanske jag låter jävligt gammal, men vad är sex spray???  Vad gör man med det ??Vart köper man det?

Nu förstår jag mina yngre läsare typ himmlar med ögonen och säger. . . . .

-Men Bella googla för böveln. . .. .

Och jo jag har det nu och nu vet jag vad det är. Men oj vad det finns saker men inte behöver. Fördelen med ett långt och fast förhållande är att man behöver inte hålla på en halv natt    och hålla på att spraya snorre.

Men klart det är en bra uppfining om man vill leka kanin och köra på LÄNGE !

Men som sagt, det är giftigt och man kanske inte ska hålla på och spraya så himmla mycket nu har dom varnat för.

Nu igår fyllde Micke år och vi hade lite mini festligt. Moa och Glenn med barn komme och hälsade på och vi fikade och pratade om Chile och tittade på bilder.

På söndag fyller jag år och då blir det väl kanske inte så mycket ( hoppas Micke fixar något mysig mat   och pysslar om mig) ,men på lördag ska vi ut och äta med våra kompisar på Olearys. Vi blir ca 10 pers och jag hoppas min bror Rolf kommer och dricker någon öl med oss. För han fyller oxå år på söndag.

Så det står roligheter på mitt schema och jag ser verkligen fram imot lite skratt och trevligheter.

Just nu har jag ganska många som ringer och vill att v ska träffas. Vänner och bekanta som vill att vi ska träffas, fika, festa , äta eller bra träffas och jag vill verkligen göra det med alla men herre gud vad upp bokade vi är denna månad.

Allaså nu i helgen blir det fest lördag. Helgen 7mars åker vi till Luleå på konsert, 8mars åker jag häst och släde. Helgen 14,15 mars så kommer Micke att fara bort och då bör jag passa på att umgås med min dotter på tu man hand, och jag hoppas med hela mitt hjärta att Sara kommer hem från södra Sverige   . Den 21,22 mars åker vi upp till Piteå och firar en i släktetn oh ligger på havsbad hotellet och äter gått och har det bara trevligt.  Helgen efter det MÅSTE jag jobba och hipps vipps så har HELA mars gått?   

Så mina vänner och bekanta. Jag vill verkligen träffa er men just nu är jag fullbokad. Men jag kommer igen i april.

Nu ska jag fixa klart allt för träningen, betala dom där JÄVLA böterna och sedan dra mot gymmet.

Kram på er så hörs vi sen annan dag. !




Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards