Jag kan allt

Alla inlägg den 1 februari 2015

Av Isabella - 1 februari 2015 18:22

Herre gud vad det kommer snö !!!!

Fy F-N vad jag hatar detta. Snö snö vart än man ser Om man har tur att kunna se något för all snö som kommer.

idag vaknade jag vid 8 och hörde hur det blåste och snödae ut, så då beslöt jag att kryoa ihop igen under täcket och sova vidare   

Vid nio klev jag upp fiade mig en delikat frukost och halkade ner röven i soffan. Ungefär kl 11 tog jag mig i kragen och började med papprerna, dom till Rolfs redovisning. . . . . . . ( jag ryser nästan när jag tänker på det) .

Kl 14.30 var jag klar med att sotera, sätta in i pärmn rätt, räknat och skrivit, så jag skulle underlätta för Micke när han skulle börja räkna ihop allt och få det stämma.

HERREGUD vad jag hatar denna dag som det ska räknas och räknas och räknas    

Men nu är det på g och just nu har Micket tagit en paus från räkandet. Allt är klart men det stämmer inte än. så han måste räkna om igen. Så kan det hålla på några timmar.

Ovänner ? Ja det kan man säga att vi blir oxå.

Det har hettat till typ tre gånger redan. Jag försöker hålla mig på min kant och inte prata när han räknar. . . .   

Men jag vt att han kommer att fixa detta och DÅ kommer jag att typ vara gladas i VÄRLDEN !

I morgon ska jag ju träna slog det mig just och jag har inte byggt ihop ett program ? ? ?

OJ oj oj oj oj måste göra det nu och ladda mina hörlurar så jag är beredd i morgon.

För nu har jag inga ursäkter längre.

Ingen UVI, ingen trötthet, ingen mens. Bara att köra!

PÖSS på er alla så hörs vi när jag vaknar i morgon    

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards