Jag kan allt

Alla inlägg den 2 februari 2015

Av Isabella - 2 februari 2015 08:50

Hej och god morgon på er som sovt länge.

Själv var jag upp kl halv sex och förberedde mig mentalt på att gå ut i tvätt stungan. Det gick ju ganska bra men FAN vad det finns snö nu!

Skönt är endå att det är pudersnö. Lätt att forsera när man går och man kan som bara blåsa bort den från skorna   

Helgen som har gått har varit lugn och underlig.

Fredagen började ju med begravning. En otroligt vacker sådan, med STORA flingor som dalade ner från skyn.

   

Lördagen var upp bokad för trevligheter. Micke hade bjudit mig på Nygatan 57 för en mycket god middag.

Bland dom bättre är dom i stan på kött kan jag säga. Om man nu får vara lite negg så kan jag väl tycka att dom ska utvidaga menyn lite, med fler kött rätter.

Men annars så var maten perfekt och JÄVLIGT god.

Efter maten var det då dax för en underlig konsert i Landskyrkan.

Janne Shaffer var i stan och skulle ha en "minnes konsert"    Micke bjöd och tur var väl det.

Ett väldigt konstig upplägg kan jag tycka. för det första så stod han och spelade uppe där orgeln är, så man såg aldrig till han under dom 2 timmar han körde. För det andra så vart ljudet bara bajs när han gittarade på som mest. Det skränade bara och det var nästa som jag ville hålla för öronen   

För det tredje så, att sitta i en kyrka stilla i två timmar och blunda (för det gjorde typ alla) och lyssna på musik man egentligen aldrig lyssnat på, innbar att det började pirra i baken och jag vart rätt less.

Men nu har vi provat detta och det behövs absolut inte provas igen !

   

Idag har jag oxå försökt förbereda mig på att fixa dom sista papprena som jag tydlign har glömt, ska fara och testa vingarna på gymet och sedan blir det jobb kväll. Har verkligen tänkt på mina kollegor som troligen har fått tio gånger mer benmuskler i helgen av allt plummsande upp och ner för snövallar.

Dom har gjort det bra   

Sedan så hade jag tänkt att . . . .

-Jo men innan jag örjar jobba har dom hunnit skotta, men jag tar nog tillbaka det och väljer att gå till jobbet idag.

   

Jag hoppas ingen vill våldta mig ikväll när jag går hem. Men försöker tänka att vilken våldtäcksman vill göa det i snön??

Hoppas ingen har den drömmen. Ska ta på mig mina "springa fort skor" så jag är beredd om någon skulle ha den läggningen.

Nu ska jag fixa ihop ett tränings schema och försöka komma igång.

vi syns om jag inte har försvunnit i snön idag.

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards