Jag kan allt

Alla inlägg den 6 januari 2015

Av Isabella - 6 januari 2015 15:56

Hej alla vänner!
Nu sitter jag på Arlanda med Johanna och inväntar att resan ska börja. Jag villtacka alla människor som har stöttat och skrivit till mig under dom här dagarna när livet bryt ut i kaos. Jag har inte hunnit svara alla, men jag har läst alla meddelanden.
Nu idag har jag bestämt mig för att jag ska ha det skönt och trevligt och försöka lägga sorgen åt sidan ( om nu man kan det) . Jag har två veckor framför mig med sol, bröllop,dop och en massa roliga saker som jag har tämkt njuta av.
Idag har jag bara varit nervös kissnödig halva dagen, jag blir alltid ångestfylld av att åka hem ifån och lämna mina meddlemar i min klan.
Men detta kommer nog och bli super bra och jag har ju tillgång till ungefär 100 toaletter här på Arlanda.
Just nu sitter jag mest och funderar på vilka som har ebola som jag ska passa mig för.
Nu snart ska vi gå,och käka lite middag för att senare traska bort till terminal 2 .
Aldrig i mitt liv har jag flygit från terminal 2 tidigare så det kommer ju att bli hur spännande som helst.
Jag vill önska alla ett trevligt Januari och tänk inte mig stackars mig som sitter i 35 graders värme och jäser .
Stor kram till alla och ha det nu så bra så hörs vi igen när jag kommer hem <3

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards