Jag kan allt

Alla inlägg den 26 januari 2015

Av Isabella - 26 januari 2015 13:45

Hello världen!

Måndag idag och allt har flytit min väg (som det oftas gör). Började med att klockan ringde och ögon var tyngre än vanligt. Men om man gnuggar lite så öppnar dom sig och man ser världen igen. Hade en bra rad i morse och träffade någa gulle tanter som tydligen saknat mig.   

Har oxå hunnit med mitt första löne samtal inom Skellefteå komunns anställning.

Och det gick ju bara toppen !!! Har tydligen gjort allt rätt och alla verkar vara nöjda med mina insattser. Mycket har man att tacka mina fina kollegor för, för utan dom skulle inte allt funka så bra som det endå gör. Vi är ett perfekt TEAM man man säga   

Har inhadlat en massa rea kläder. Fem plagg till mig och ett till gubben. Allt detta för endast 200kr    BILLIGT !

Ikväll har vi oxå en mysig korvgrillning framför oss. Vi ska till en mys mys mys kollega och grilla korv och akta oss för elden.

Om det nu är så att jag måste klaga på något så är det att jag har fått UVI =urinvägs infektion   

Detta började inatt när jag var upp på toa. Kissade en flod och tänkte oj vad skönt, la mig i sängen och tänkte . . . .

-Men herre gud vad jag är pink nödig ???

Vålds tvingade mig själv till att sova och vaknade upp gick på toa och kände mig SUPER KISSNÖDIG. Kissade en mina stråle och kände då hur det tryckte på !!

JÄVLAR  JAG HAR EN UVI !!!    

Har därför idag försökt dricka vatten som bara den, men trägningarna ger inte  med sig. så nyss kissade jag en flod och nu är jag kissnödig IGEN. Så det blir nog att ringa farbro doktorn om be om hjälp.

Så idag när det ska grillas så ska jag linda in murrvan så jag inte fryser om den.

Sedan har jag en sak som hänger på mina axlar.

Denna JÄVLA redovisning för Rolfs ekonomi     Allså jag hatar det. . . . . . nu är det så att det är inte jag som ska göra den men det är jag som måste fixa alla papper. Kan ju tyckas vara lätt som en plätt och det är det oxå , men jag hatar allt som har med papper att göra. Men jag har lovat min privat revisor att jag ska fixa detta i vecka så nu måste jag börja bläddra i papprerna mycket motvilligt.

Detta år ska jag förska fixa så någon annan tar över detta.

Så nu mina läsare träder jag in i rollen ekonom sedan blir jag kock och sedan blir jag vän. Och sedan blir jag fru och kanske naken sova ....... hahahahahah

Dagen är räddad och inte en minut är  till övers.

Kram på er så hör vi en annan dag   

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards