Jag kan allt

Alla inlägg den 3 november 2011

Av Isabella - 3 november 2011 20:46

.....så är det torsdags kväll och jag jobbar sissta natten för i veckan. Sedan ledig i en vecka med min gulle gris Micke ,som oxå kommer att vara ledig nu här framöver  Det kommer att bli vilda sexlekar här framöver, pluss att min hemtjänst kommer att kunna uppta sitt riktiga jobb igen. Som att tex tvätta, städa och fixa saker. SKÖNT!!! Sexlekarna skojade jag om så ni vet. Idag sov jag fram till halv två och vaknade med ett ryck. Upptäckt då till min förvåning att Rebbe och Axel oxå sov ! Slet upp dom och skickade dom på affären för att handla saker till en tårta. Rebbe tjatade i går om att hon ville baka en tårta. Så ,så vart det. Dom bakade och jag pluggade. Hela kvällen har vi bara mysit jag och Micke. Det finns inget mysigare än krypa ner i sängen efter middagen och bara mysa och vila.  Imorgon är det fredag och Axel ska åka hem till Stockholm. Ojojoj vad tråkigt och tomt det kommer att bli för gumman. Och för oss oxå. Dom är verkligen gulliga ihop, men vad göra när man bor långt ifrån varandra.Bara att sikta på nästa gång dom ska träffas, men nog kommer det att vara tråkigt och välden kommer förmodligen att suga fett endel dagar framöver.

  


  

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards