Jag kan allt

Alla inlägg den 18 november 2011

Av Isabella - 18 november 2011 06:39

Rompen Stompen..... 

Tjena alla morgon pigga. Dagen det har kommit och jag väntar på att få fara hem om någon timme. SSÅÅÅÅÅ trevligt. Väskorna är packade och godiser och drickorna är köpta. I natt har jag haft en sorterar natt.

Suttit och tagit bort musik från min dator, musik man är less. Kollat runt lite på youtub och olika bloggar. Nu inväntar jag barnbidraget för att ha en lite starkare ekonomi nu när vi far, men det verkar inte kommma. Dom verkar sätta in det olika den där försäkrinskassan.  

Förra månaden fick jaf det två dagar tidigare FAST 20 var på fredag? Nu är 20 på söndag, så man borde få det idag eller har jag fel?   

Nä nu orkar jag inte skriva mer, jag hoppas jag har mycke bilder med mig hem från Norge. Det kommer att bli många skratt när man är med Stina och Nicke, dom är skit roliga tex:

Dom var hemma hos oss när vi skulle boka denna resa. Vi satt och pratade om späckhuggare och plötsligt säger Nicke...

-Få se nu (tyst en stund) dom kommer väl inte upp på land dom där????

Hahahah....roligt sakt.

Nu menar jag inte att han är korkad utan vad han menade var ju typ som en del valar gör att dom strandar ibland.

  

Ha nu en trevligt helg på er så syns vi kanske på söndag med bilder!



  

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards