Jag kan allt

Alla inlägg den 22 november 2011

Av Isabella - 22 november 2011 00:35

Vad ska man göra åt denna åtgång av pengar??? Ikväll satte jag och Micke oss ner för att kolla upp vad vill egentligen ville göra nästa år.   

Ja nu tycker vissa ev er att vi är övermogna och över drivna. Men det ska jag tala om för er att det är vi inte! DEt har funnit massa saker i våra tankar som vi vill göra nästa år...

Black Sabbath

Chile

Rebbe till Stockholm

Hockey VM i Stockholm

House of metal

Sweden rock

Min syster kommer med familj

Val safarie

Ja ni ser..... vad tror ni det ligger för pengar bakom dom här sakerna?? Nu ska ni få höra. Vi satte oss ner och började prata igenom vad vi ville göra och vad vi inte ville göra. Så här kommer det att se ut.

Året kommer att börja med att Rebbe far till Stockholm

Sedan jag till Chile med mamma

Sedan House of metal i umeå en natt

Micke till stockholm till Black sabbath

Valsafarie i mitten av sommaren och min släkt förmodligen i slutet av sommaren(beronde på när man får semester).

Allt som allt så måste det sparas ihop ca 20.000 för mig!!!! VA!!!!

Helt sjukt    Sweden rock och hockey VM får bli något annat år!!!

Allså pengarna ska rulla ser ni....man jobbar och jobbar och jobbar, men samtidigt lever man ju bara en gång. Så nu måste jag typ upp med en budget......

 

Skulle behövt dom här killarna en lite stund eller dag..hahahahah

Nä men jag ska inte klaga, detta är saker jag vill göra och det kommer att bli suveränt roligt allihop.


Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards