Jag kan allt

Alla inlägg den 12 november 2011

Av Isabella - 12 november 2011 22:34

Helgen är här och det känns rätt okej.Jag jobbar och man behöver inte fundera så mycke på vad man ska göra  

Veckan som gått har varit en start på mitt nya ego liv. Träning träning träning behöver jag. Man är så himmla inrutad på hur man gör saker och hur man beter sig i vissa situationer. Men jag försöker så gott jag kan. Kurator sa till mig att jag måste börja söga nej till vissa saker och inte alltid göra det andra ber mig om. Sen är det ju så att inte KRÄVER saker av mig utan det är jag själv som tycker att...ja men det kan jag väl hjälpa till med. Så detta får jag helt skylla på mig själv.  

Denna vecka sa hon oxå att jag skulle försöka slappna av och inte bry mig om något om det gick. Kan väl säga att denna vecka har varit rörig. Måndag personalmöte (inte för att det var så rörig) tisdag hände en grej, telefonen gick varm om olika saker som rör bror. Onsdag gick telefonen oxå varm om broder. Torsdag vart lite lugnare, men då fick man storbesök och kvällen avslutades på Eddahallen med det gammla bandet Smokie. För er som inte vet vem det är så kommer en låt här....

Fredag blev det att fota Rebeccas kusiner. Jag har inte hunnit titta genom bilderna men dom kommer snart. Idag har jag gjort en STOR smörgåstårta för pappa dagen i morgon. Så kanske inte någon super vila har det varit men jag tycker än då att ångesten är något mindre och jag har sovit som två sistta nätterna ganska bra. Men som sakt jag har mycke att lära än om mig själv.

     

      


  

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards