Jag kan allt

Alla inlägg den 4 december 2011

Av Isabella - 4 december 2011 21:33

Tjena mitt bena alla glada.

Helgen är till sitt slut och den har varit super. Lördagen började med att jag sov fram till lunch.

Klev upp och drog med mig Micke ut på stan.  

Vi skulle inhandla lite julklappar. Allså en del affärer är ju rent jobbiga att gå in i.

Som tex Body Shop!!!

Kvinnorna som jobbar där inne är ju rent av farliga.   Inte då kanske för människor som KAN säga "nej tack" men för människor som blir rädda och känner sig tvingade till att köpa mer än vad dom vill.

När vi klev in i butiken visste jag att jag BARA skulle ha en sak. DIREKT kom en tjej fram och började berätta om vad dom hade i butiken och om olika erbjudande och att vissa produkter var nersatta med 20%. Allså hallå för det första sa jag rätt snabbt till henna med en mild och vänlig röst.Ja men jag ska bara ha denna sak så det är bra för mig. Sedan är denna affär hemskt lite så jag kan nog titta mig omkring själv typ.

Hon fattade till slut att jag ver en sur och envis kund som INTE skulle gå därifrån med mer saker en det jag skulle ha. Hann fram till kassan och där började vi om IGEN!!  

Hon tjatade om erbjudande, om herr hyllan(troligen för att hon såg att jag hade en karl med mig) och parfymer som kommit tillbaka och mycke mer. DÅ tyckte jag det vart jobbigt.

Allså visst för står jag att medförsäljning är något bra för dom men det får ju fan inte gå till överdrifft. Dom är som maniska där inne.

Hemskt trevliga men JÄVLIGT JOBBIGA! Iallafall så kom jag BARA ut med det jag skulle ha.

Kvällen bestod av en Super god middag hos Stina och Nicke Stjärtarna! Vi var fem stycken och roligt var det. Vi spelade spel och drack öl, cider,minto,calvados och wisky. Allså en sarlig blandning.

Kan väl säga att det känndes i mitt huvud i morse.

Men men man skyller sig själv. Idag min vänner har jag varit och ätit årets första JULBORD!!!

   

Mitt jobb bjöd. Allså så gott. Dessutom var man ju utsvulten och lite bakis. DEt var skit gott ska ni veta. Också fick vi en SUPER bra julklapp i år.

En korg fylld med delikatesser. Ostar,rök renkött, starkvinsglögg,kex, luft torkad skinka och korvar av alla de slag. Jag är riktigt nöjd. Vilken tur att man har blivit vuxen nu och gillar mögelostar och sådan där.

 

Så nu sitter jag på jobbet och har nyss gjort klar min andra redovisning denna helg. Jag har ju klumpat mig. Hela lördagen satt jag och knåpade ihop en berättelse på spanska. och upptäcker idag när jag ska posta den att jag har gjort fel redovisning!!!!  

Så nu har jag i paniken knåpat ihop den rätta. Nu hoppas jag på en lugn natt. Har nämligen tänkt shopa på internet. JULKLAPPAR!!!

Hasta luego mi amigos


  

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards