Jag kan allt

Alla inlägg den 6 december 2011

Av Isabella - 6 december 2011 20:36

God kväll min vänner  

Sitter stirrande på datorn i denna stund. Idag har det inte blivit mycke sömn. Men det har varit ett måste idag. Redan idag kl 11 skulle jag ha ett möte med ABF om Rolf. Han håller på att bli utförsäkrad ur a-kassan. Har väl fundera ett tag på hur detta ska bli nu och började nästan få lite minder panik när jag hörde att han bara hade 25 dagar kvar   Vi har ju just nu i veckorna fått veta att han går under LSS lagen och vi har just nu i dag börjat nysta i dom lagarna och söka det som vi har rätt till att söka. Allt tar tid som  ni vet. Iallfall så åkte jag dit med en lite klump i magen, men vilka änglar det finns. Jag vet jag har skrivit det förr en gång eller två, men Rolf måste ha VÄRLDENS BÄSTA arbetsförmeddlare. Vi kom in och han säger att det inte är så bra att dagarna är slut, MEN att det gör ingenting FÖR att han kommer att sätta in Rolf på något som heter aktivitetsstöd på 1år och innan dess så kommer mina/våra ansökningar vara klara!!!   Klumpen slapp och jag känner att jag ville bara skrika ut min lycka över att slippa oroa mig över hur hans ekonomi skulle se ut framöver!!!

Jag har en lite skyddsängel som ser till allt allt faller på plats så småningom tror jag......

   

Jag hoppas han ser ut så här och att det är han som tar hand om mig när jag kommer till himmelen   

Sedan hände det andra saker i dag som gjorde att jag inte kunde sova förrän efter kl 15.00

Men otroligt bra saker har hänt idag och jag ser verkligen att inom en snar framtid kommer allt att lugna ner sig för alla i min familj och att vi inte kommer att behöva ha lika mycke bekymer, utan kunna njuta av varanndra.

Jag längtar!!!  

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards