Jag kan allt

Alla inlägg den 9 december 2011

Av Isabella - 9 december 2011 21:16

Allså vilket är bättre

1.Att köra i mörkret på en bar och torr väg!

2.Att köra på en OPLOGAD väg som det yr snö som fan och bilen går knapp att syra?

JA......

I säkerhets syfte skulle ju alla välja 1

Så sjukt obehagligt att köra till jobbet idag. Ingen plogbil så långt ögat nådde, stora ladsbilar som ville död mig i min lilla lilla bil. Bilen bara slängde och vart typ omöjlig att styra om jag körde mer än 75 km.

NÄÄÄ vet ni vad jag klarar mig utan snö!!!

 

Idag hände något.....ja det är så längesen jag kan inte minnas. Jag klev upp vid halv åtta, för jag hade så förbaskat ont i ryggen  Fikade frukost och la mig i soffan för att slappa bara en lite stund.

Då hände det....jag somande om, och sov till 10.30???   Så himmla skönt. Ska försöka upprepa detta när jag är ledig oxå. Idag har jag och Mickeinte gjort så himmlans mycke. Bara fisit och tagit det lugnt.

Imorgon blir det sova och sova och laga lite mat och jobba. Så i helgen kommer det inte att hända så himma mycke intressant.   


Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards