Jag kan allt

Alla inlägg den 10 december 2011

Av Isabella - 10 december 2011 23:16

Tjo ho på er alla  

Lördag idag och jag kan bara säga......skönt! Har sovit fram till 13 idag, klev upp och klädde mig i rask takt. Vi kjudsade in gumman till stan och for själva och handlade lite chirre och dipp. Micke fick ett infall att han skulle ha slalomskider! För han hade sett en anonns på nätet om en som sålde begagnade här i skellefteå. Så han slog till och köpte ett par.  

Sedan var det en latmans middag idag PIZZA!! Oj så gott. Jag for på Viking och beställde. Pizzabagaren som jobbar där (en av dom) harjag jobbat med för MÅNGA MÅNGA år sen. Typ när jag var 13. Han har jag träffat någon gång då och då under åren till och från. Han var som nyfiken hur gammal jag var idag....hahaha

-Ja gissa så jag lite retsamt och förväntans fullt för att höra hur gammal man hr blivit. Han räkande och räkande men kom inte fram till något. Ja så tillslut sa jag att jag var 33....

-OJ JO JO DÅ det trodde jag inte, du ser inte ut som det  

Lögnare säger jag....men trevligt att få känna sig lite ugn för en sekund.

Sedan har det inte blivit så himmla mycke resten av dagen. Världens bästa jobb gav mig ledigt några timmar så jag har nyss börjat. Det tackar man för, alla vaken timmar med familjen är värdefulla.

I morgon har jag tänkt ge mig på något riktigt juligt.....

BAKA PEPPARKAKOR. Japp ni hörde rätt.

Jag gillar egentligen inte pepparkakor, men vad är en jul utan hembakade pepparkakor???

NÄ just det ingen jul alls. Så imorgn har jag tänkt tvinga gumman till att kavla upp ärmarna med mig och baka. Nu minna vänner ska jag plugga. Har verkligen fått kämpa mig igenom denna vecka, men glad vart jag då när jag fick tillbaka redovisningen 6 som jag trodde skulle bli icket godkänd. Där fick jag ett VG!     

Så ha det bra nu inatt och sov lite för mig oxå så syns vi någon annan dag.

      

Av Isabella - 10 december 2011 07:13

God morogn alla trötta.

Har just varit ute och sopat/skrapat fram bilen!!! Snön är skit tung,  fastar ialla kläder och blöt. ÄR SÅÅÅÅ tacksam för att vi har ett garage i år. Att få slippa skotta fram bilen varje kväll när man ska till jobbet.I natt har jag suttit på youtube och koxat runt på olika saker. Roligt och tidsfördrivande.  

Har oxå försökt leta upp en ganska roligt julklapp till Micke men hittade den inte. Har nu så här på morgon sidan gjort en förfrågan till en nära vän som troligen vet vart den finns. Så jag hoppas på svar ikväll.

Detta året är nog första året jag har en julklapp som inte Micke kan gissa vad det är och så ska det förbli.

Alla år har han gissat rätt och det är skit tråkigt.

Men i år har jag fixat och trixat så förbaskat om han kommer på det  

Jag längtar verkligen till jul i år, trots att vi har mycke att stå i. Jag jobbar ju hela jul helgen, men känns rätt okej endå.

Förra året gjordejag ju en års berättelse om vad som hade hänt detta år för mig (allså vad jag kommer ihåg mest) och jag tror jag ska börja knopa ihop en sådan i år med.

Nä nu ska jag surfa vidare för att sedan få fara hem och krypa ner i sängen med en bumsss!!

Vi hörs sen, skotta nu inte ihjäl er alla.   

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards