Jag kan allt

Alla inlägg den 14 december 2011

Av Isabella - 14 december 2011 20:28

God kväll mina läsare  

Kan börja med att berätta att jag nu mera har jag "datatid". I våran lilla familj har vi nu kommit överens

om att vi ska ha lika allihop. Både för att inte Rebecca ska känna att det är bara hon som drabbas utan oxå för att vi ska få mera tid med varandra. Vi har även bestämt att vi ska varje helg göra en aktivitet med varandra. DEt kan vara film kväll,matlagning,bakning, utflykter ja allt som vi kan göra tillsammans.

Känns helt okej för alla. Även telefon tid har kommit in i vår hus. Vi har två timmar per dag. Nog för att jag kommer aldrig upp idet , men bra en då.   Jag tror och hoppas på detta koncept i hemmet och hoppas vi kan minimera en del onödiga och löjliga bråk.

Och nu till det mindre roliga.....

Igår när jag skulle fara med mamma till geratriken kl 9.30 så startde bilen och gick i ca 5-10 sek och stannade   Förbaskat irriterande när man hr tids brist!!! Många fula ord och till och med några små slag mot instrumentbrädan komme. Kastade mig på telegon och ringde en räddare i nöden JONAS . Han kunde ställa upp och skjudas mig och mamma. Otroligt mycke tack för det   

Iallfall tillbaka till bil skrället!!! Jo efter som man har köpr en lite nyare variant så måste man ju tydligen göra ett "fel sök"" med en dato, och tydligen är det BARA Bildahl som har denna dator som kan kolla Nissan bilar. Så det fanns ju som inga alternativ än att dra bilen dit igår. Jag höll på att falla av stolen när jag höde vad detr kostade för att BARA göra "fel sökningen" 1800:-

WTF!!!!   Är dom fan inte kloka!!! Men visst, dom är själv i Skellefteå som kan göra det så dom kan ju ta hur mycke som helst. Hela dagen igår väntade vi på att dom skulle ringa och berätta vad det var för fel. Vi fantiserade om att det skulle vara ett enkelt fel som inte skulle kosta oss så mycke.

Idag ringde dom.......... 8000:- allt som allt!!!     

Det var någon box som indikerade på motorn och det hade med nyklaran att göra osv.... Iallfall så kan BARA Bildahl göra dett för man ska registrera nyklarna med den nya boxen dom sätter in. Så det är bara att betala och vara glad.

Så det blir att ta av sina sparpengar det. Tråkigt tyckerjag ....men det finns värre saker i världen...

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards