Jag kan allt

Alla inlägg den 16 december 2011

Av Isabella - 16 december 2011 06:19

Efter två jobb helger i rad så kan jag väl säga att denna helg känns underbar och är välkommen  

Har redan funderat på hur vi ska spendera den. Finns väl kanske saker som redan är bokade och sedan finns det saker som man vill boka.

Tex så kommer min plast syrra Åsa upp från Stockholm i dag för att hjälpa till med olika saker som gäller min mammas man flytt. Han har fått ett bonde och vi ska försöka pynta och göra det trevligt för han, så det är klart till efter julhelgen då han ska flytta in där.

Sedan som vanligt så femte fredagen i rad så spelar Rebecca fotboll ikväll, så kvällen blir det att spendera i forbollshallen.

I morgon kanske om jag hinner har jag tänkt att vi ska baka pepparkakor och kanske börja göra lite julgodis.  

På söndag så har Rebecca fotboll igen och då är det DM hon ska vara med och spela i.

Så ni ser kanske jag för nöja mig med detta och bara chilla så mycke som går. DEt som är bra med denna dag är att jag har inte bara helgen på mig att ta det lugnt utan jag är nu ledig fram till jul helgen.

Jag hoppas det blir lite foton i helgen för mig så jag har något att vissa upp för er. Var längesen nu. Nä nu fixa och trixa här på jobbet en stund innan man slutar.

Kram på er tills nästa gång.     

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards