Jag kan allt

Alla inlägg den 2 december 2011

Av Isabella - 2 december 2011 21:15

Hoj på er. Veckorna springer iväg och jag hinner ingenting (tycker jag iallafall)!

Igår missade jag ett möte med Råd och stöd för Rolf. PGR av att jag inte skrivit upp det i min almernacka.

FY och urrs så snoppet det känndes när hon ringde mig och frågade om vi inte skulle träffas nu.

Fan fan fan  sa jag, jo det skulle vi men jag har glömmt??!! FÖRLÅT MIG!!!

Tur det finns förstånde människor. Hon tog det inte alls så farligt.

Denna vecka har jag pluggat som bara den och jag ska göra en redovisning i helgen som ska vara inlämmnad på söndag. Oj oj oj vad det börjar bli svårt nu.

Verbformer, substantiv, presens,ir- verb osv.... fattar inte rikigt allt men jag kämpar på. 

DEnna helg kommer att bli en mixad jobb och fest helg. Har varit lite finulig av mig och tagit ledigt på lördag. Jo förstår ni jag och Micke har blivit bjudna på mat hos "stjärt Stina och Nicke" på lördagkväll och på sönda ska vi bli bjudna av mitt jobb på "JUL BORD"  

Kan väl inte bli bättre helg. Så i natt jobbar jag och i morgon fest och söndag mat plus jobb.

Idag mina vänner så tänkte jag få skryta lite om min dotter. Hon har ju varje fredag nu spelat i en minder vinter cup. Idag gjorde hon två mål!!!

Stolt stolt stolt mamma ska ni veta     

Det bästa jag vet är att se henne lycklig och glad.Dessutom sa ahon så här idag.

Jag sa först innan vi skulle fara lite irriterat på henne

-Men snälla du!!! Gör dig bara klar nu så vi får fara nu!!??

-Men ja lilla älskade mamma min jag är ju klart alldeles strax!!

"Lilla älskade mamma" orden har aldrig förr kommit i hennes mun     Så gullig hon är mitt lilla troll barn. Nä nu ska jag läsa lite mer spanska.

Puss på er alla glada.....

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards