Jag kan allt

Alla inlägg den 2 april 2011

Av Isabella - 2 april 2011 00:04

Hej hopp på er

Nu var det helg igen och hur känns det då? Jo faktiskt bra. Egentligen är detta min jobbar helg men jag har turen att få vara ledig i morgon, för att jag har tagit ledigt   

vi ska nämligen till Luleå och kolla på Rebbe när hon spelar fotboll. Lördag till söndag. Så vi har bokat hotell. Blir roligt med en lite mini mini semester ett dygn. Idag har jag gjort något jag inte har gjort på länge. Jag har tränat    och det var jobbigt som fan.....

Konditionen ärINTE på topp, men den kan ju kanske bli om jag har tränings gudarna med mig.

Så snälla träningsgudar gör så att jag vill träna varje dag till veckan!!! Snälla snälla snälla   

Nu när jag avlag min bön så kan jag bara vänta på tecken att den är hörd.

Sedan har det väl inte hänt så himmla mycke denna dag. Har väl som mest tagit det lugnt och bara varit. Jag har till och med sovit idag på dagen. Klappar mig själv på axeln och tyker verkligen jag varit duktig idag   

Nu sitter jag på jobbet och känner mig oförskämt pigg och nöjd. Så till mina vänner.... önskar jag er en riktigt god natt och sov gott på er......

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards