Jag kan allt

Alla inlägg den 9 april 2011

Av Isabella - 9 april 2011 14:56

Hej gubben.

Och grattis på din dag   

idag harde du fyllt 16 år och vait en riktigt stor kille. Jag "mamma" for i dag till dn grav för att sätta ett ljus, men det gick inte, för att det var kvar för mycke snö så gravstenen inte syns. Idag är det en helt vanlig dag för alla andra men för mig så tänker jag tillbaka på den dagen för 16 år sen på BB. Som sexton åring sjäv som jag var så var jag otroligt stolt och glad när du komme till världen. Du var så söt och fin. Det var nog första gången man fick uppleva riktig lycka   

Livet var kanske inte så långt för dig min lilla ängel men du har defenitivtinte varit varit här på jorden i onödan. Du har format mig och jag har dig att tacka för den jag är idag.

Idag hade jag tänkt baka en tårta men mamma är trött. Jag har jobbat natt i natt och ska jobba två till nätter. Men jag hoppas att det inte gör något. Jag kommer att tända ljus här hemma och du vet ju att det inte går en dag utan att du finns i mina tankar vännen

Än en gång Grattis gubben och glöm aldrig att mamma älskar dig

Vi syns en dag och då ska jag ta igen alla kramar och pussar vi har missat i alla år.....

 


 

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards