Jag kan allt

Alla inlägg den 12 april 2011

Av Isabella - 12 april 2011 17:38

Hej

Idag tisdag och jag har fått sova hemma i min egen säng  

DAgen som denna hr beståt av "lettja" 

Detta innebäratt jag och Micke började morgon med att stöka lite lite bara. La oss i soffan och såg två helt världelösa filmer, men det var skönt. Käkade lunch och framför tven. Micke hade en tid IGEN hos doktorn om ryggen. Denna gång var han rätt skarp mot läkaren och nu började det hända gejor. Så nu har dom tagit en del prover på han och en magnetrönken ska göras. 

Kan man tänka sig att man ska MÅSTA vara fräsig för att få hjälp. Tråkigt men sant......

Sedan hem och så for vi ut och cyklade till Jacks och Coop. Tanken var ju att jag skulle köpa refil på telia.Kommer in på Coop och ser att det är mycke folk. Ställer mig i den kortaste kön!

Som vanligt fel fel fel kö jävel..... 

Gammal tant länst fram i kassan......ser hur hon tar upp alla kort hon har och börjar blädra..... hon vet förmodligen inte vart hon är och vilket kort satan hon ska använda.......

Men men till slut låssnar det för henne oxå. Sedan kan man kanske inte vara arg på henne, hon måste ju få handla hon med.

Så fy på mig......

Inte nog med det när jag komemr till kassan så upp täcker jag att jag har inte med mig min börs!!!!!!!    

Vad är oddsen för det då???

Så jag blir ännu argar på mig själv och far hem. Lagar middag och nu sitter jag här och funderar på att gå till kiosken och ladda mobilen.

Ikväll blir det hocky och mys efter som jag inte har haft mys med familjen på längen när man jobbar jämt.

Så att så kommer denna otroligt lugna och sköna kväll att se ut.

Jooo jag har ju glömt att visa er vad Micke kom hem med i förrgår.

    Jo jo vad glad han var. Så nu har vi lite fin fisk i frysen  

   Rebeccas vackra ögon

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards