Jag kan allt

Alla inlägg den 7 april 2011

Av Isabella - 7 april 2011 20:35

Ja nu sitter jag här på jobbet och försöker följa med i hockey. Slutspelet mellan Saik  och Fbk. Och helt plötsligt så ska dom utrymma arenan. Jo pgr för  en hanske har börja att ryka och röktfyllt spela gången. Alla blir till sagda att gå ut tills allt är utrett. Men varför finns det människor som inte gör det?   

Det finns brand larm av en andleding. JO FÖR ATT DEN LARMAR VID BRAND OCH DÅ SKA MAN UTRYMMA!!

Men inte änns kommetatorerna går ut, utan dom står kvar och påstår att dom försöker få kläm på läget? Varför!!!

Säkert 9 av 10 gånger det går ett larm så är det INTE farligt, men varför inte bara gå ut som man få lära sig redan i skolan.  Dåligt dåligt dåligt.....

Idag har det varit en bra och lugn dag. Jag kom hem och möttes av en karl som var klar för att börja jobba. Jag berätta ju igår att han gjort om en möbel och slut finnishen gjordes idag. Sedan somnade jag och sov länge. Vaknade av att vi gick till en bekant och hjälpte henne med en tv som hon köp. Efter det Cyklade vi in till stan och möte Rebecca som hade hittat en kläning som hon ville ha på skolavslutning. Lite har hon lärt sig av snål mamma för den var på rean och kostade 50:-    så det var ju inget att tänka på. Hem och fixa middag till mig själv, för Micke och Rebbe skulle äta köttsoppa. Sedan la jag mig i sängen och läste för jag frös och har ju köpt en bok på Myronas som var otroligt spännande. Micke och Rebbe for på hockey och jag till jobbet och här är jag nu!


Av Isabella - 7 april 2011 06:54

............... i min hals!!    Vaför??? Jag vet inte varför ?? Men vad att göra, ingenting. Jag har drukigt 2 koppar te men det hjälper inte. Så nu den enda följden av det blir att jag måste pissa nu när jag ska hem och sova   

Idag är det torsdag och jag vet inte hur jag ska förhålla mig till denna dag. Det jag vet är att jag ska sova, och att Micke och Rebbe ska på hockey.

Har kännt mig sugen på surströmingen flera dagar men jag vet inte riktigt hur jag ska göra med det begäret. Man kan ju bjuda hem någon som tycler det är gott eler så hoppas jag på att någon bjuder mig .   Nä nu mina vänner skajag plocka ihop allt här på jobbet och göra klart dom sissta bestyren för idag.

Hej hej på er och ha en trevlig dag.

Av Isabella - 7 april 2011 00:51

Tjo hopp !

Nu har jag försummat denna blogg stackare i många dagar. Orska!!

Ja jag har helt enkelt inte haft riktig lust att skriva och jag har inte rikgtigt haft tid. På hemma plan är det lungt och vardagen går i sin stilla lunk- I helgen som var var vi till Luleå och kollade inte Rebbe spela fotboll. Pluss att jag och Micke var på en resturang och åt en JÄTTE GOD MIDDAG! Så här fyra dagar efteåt så kan jag fortfarande känna smaken av det jag åt. Jag tror jag dreglar. I måndags så var Micke och hämtade ut hans "skit glasögon som han säger" så nu har jag helt plötsligt fått en ny kille där hemma. Jag kan ju oxå passa på att berätta att bild D redan finns som jag tagit denna vecka så ni kommer inte att behöva vänta denna vecka på söndag och bli besvikna. Om ni nu väntar ??? Ja idag har det väl inte hänt så himmla mycke, jag har köpt tapeter till sovrumet, men baa till en vägg för det är bara en jag ska göra om. Jag tror det kommer att bli skit bra , men det är vad jag tror. Jag har ju haft en "Expedit"  bokhylla i sovrumet som jag har haft ute på försäljning. Det har väl inte gått så himmla bra. Jag till och med skulle skänka bort den till Myronas. Dom kom och kollade på den men den var för tung för dom att bära ut som dom oxå tackade nej! Vad är oddsen på det? Så idag började jag och Micke att slå sönder den i bitar så vi skulle kunna bära ut den i soprumet. lite våldsamma var vi väl. När vi var klara så kom han med den brilljanta iden att gören en jätte låg bänk av den med fem hål så vi rymmer våra korgar vi har. En händig karl man har så hipps vipps så hade han satt ihop olika och vipps så var den en fin låg möbel. Det ända jag gjorde var att köpa hjul till den som vi satte under. Det kommer bilder sedan jag har klart i sovrumet.

från det ena till det andra så kan jag oxå meddela att "tränings guden" har EJ hört min bön!! Man jag ju unda varför?? Jag har ju upp fyllt alla kreterier för att få hans stöd!

Men men det är väl som vanligt, man får ta saken i egna händer!

Nä nu vernner har ni något att läsa när ni vaknar.

Kram på er så hörs vi sen.

 

Av Isabella - 7 april 2011 00:44

Hej nu kommer veckans bild från föra veckan som jag inte han lägga ut. Jag är verkligen kass på att göra detta som en då är MITT påhitt. Ska försöka skärpa mig.

Jag kan bara berätta för er att från början hade jag en jätte bra ide. Vi var ju nämligen i Luleå i helgen och tanken slog mig att åka förbi COOP ARENA och ta kort på den och skriva att " Nu är Lulekalaset slut ! Men vi åkte aldrig förbi så det vart det här i stället.

 



 CYKLAR


Ett verkligen sommar teckan på alla sett!



Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards