Jag kan allt

Alla inlägg den 10 april 2011

Av Isabella - 10 april 2011 14:00

God morgon på er

Idag söndag och jag är inne på min fjärde natt. Nu är det tredje veckan i rad jag jobbar fem nätter. Själv förvållat och inget tvång. Jag har nämligen gjort mig tillgänglig för lite extra jobb på äldrebondet jag var på förr. ibland undrar man ju själv VARFÖR? Men jag behöver lite extra pengar när dom här resorna till min släkt ska betalas. sitter här i min ensamhet och baa njuter av tysnaden. Funderar på vad jag ska fixa till middag. Men har väl en klar bild av att det kommer att bli Creps.

Micke är och fiskar och Rebecca är och badar. Själv ska jag ta och faa och handla lite lite och sedan börja med maten.

Veckorna springer fram och snart är sommaren här. Visst kommer det att bli skönt? Det ända tråkiga är att jag kommer att jobba denna sommar oxå! Men för att min syster från Chile kommer ju till december så spaar jag min semester tills dess så jag kan vara ledig när dom kommer. Så att jobb i sommar med.

Men sommaen är välkommen en då i min jobb värld   

Det kommer att komma en MASSA roliga och nya recept snart på bloggen, därför när man jobbar so jag har gjort i helgen har man en massa tid för att söka recept i gammla tidningar. Och oj oj oj vad jag har hittat smaskiga saker. Så håll ut så ska jag prova på lite skaer och sean lägga ut dom som var värda det.

Kram på er så hörs vi sen......

Av Isabella - 10 april 2011 13:56

Här kommer bild D

 

 

DELICAT 

 

En efterrätts paj jag brukar göra ibland, den är super god och lätta att göra. Det finns recept här på bloggen om du söker under " Maris paj"   

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards