Jag kan allt

Alla inlägg den 2 augusti 2014

Av Isabella - 2 augusti 2014 09:18

God morgon på er läsare 

Helgen är här och jag har längtat! Efter som vi ska ha lite festligheter är det tänkt.

MEN nu är det ju så att jag är fan inte riktigt kry än. Torsdag började det och igår känndes det rätt okej fram till kvällen då jag skulle spontan dricka några cider   

Efter två cider började jag må illa, vart kallsvettig och lite yr( nä jag var inte full). . . . Väntade en stund och då kände jag att - Nä jag bör nog åka hem ! Tur att jag gjorde det, för när jag komme hem och gick på toa så var Nigarafallet igång igen.   

Kröp ihop efter det i min säng och sov till i morse. Nu känns det inte heller riktigt okej i magen än. Mår lite tjuvtjockt och har lite kramper. Men jag tänker prepparera mig hela dagen med mycket vatten, skonsamma saker för magen.

Hoppas detta ger med sig idag.

Tur som f-n är att jag skaffat mig ett ny/gammalt beronde igen nu närman ska sitta på toa.

Jag har laddat ner Hay Day igen på in padda   

Ni vet det där spelet där man ska sköta en farm, baka,laga mat, så, skörda, sälja och helt enkelt gå runt ekonimiskt.

Mycket bra nöje på toan, i sängen och när man inte har något att göra. !

Nä nu har jag pratat av mig en del med er så nu ska jag börja fixa lite för dagen. Och jag hoppas ni alla håller tummarna för att jag ska kunna varamed HELA kvällen!

Snälla ,snälla snälla låt mig inte må dåligt ikväll nu. . . . . . .  




Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards